Ik ben op paard & koets totaal verliefd geworden op gelderse paarden. Wie heeft zo'n paard en kan me er een en ander over vertellen? Karakter, aankoopprijzen en andere leuke verhalen
alvast bedankt!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Veel paarden doen dat, lawaai maken is leuk en je verdient er ook nog eens wat mee -> aandacht en voer 
MsMarit schreef:ik weet niet of dat alleen van Ahoy is.. mijn paard doet dat ook als hij aan het eten is *teminste niet altijd maar hoor het hem wel eens doen*
Maar sinds charly gewoon 4x per dag op dezelfde tijd eten krijgt is het over
kjoetie schreef:heej, dank jullie voor de reacties! ik heb wat rugklachten, zijn de gangen van jullie gelders een beetje comfortabel?
met doorzitten.. Daar had ik in het begin (en nu soms ook nog) heel veel moeite mee, in een slakkegangetje ging het wel maar zodra we het tempo gingen opvoeren, werd ik echt gelanceert.
dat heb ik gemerkt...Ik vind het ook wel leuke paarden....
<Camille
<Jerity vind ik toch wel het meeste op een Gelderse lijken. Het is een merrie met een hele stoere uitstraling met hoge opgooi
<Waldo

) spreekt me een stuk minder aan, dan de verschijning van de andere paarden hierboven.
)
), mischien meer iets dat ze nadoen van de moeder, maar erfelijkheid zal er weinig tot niets mee te maken hebben.