de welsh praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Robby_

de welsh praat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 21:52

hallo hier wil ik wel eens wat meer weten over jullie welshen en over da fratsen ze al hebben uitgestoken nou heb zelf een welsh een welsh -b Haha! (welsh-bitch) kom op met jullie verhalen

Nolicapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:21

vertel eerst maar meer dan komen er heeeeel veeeeel..........

(idee)

joeygurll

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 12:41

ik heb zelf net een welsh A pony hengstje als verzorgpony! hij is heel lief! Joey heet hij, hij is drie en ik mag hem inrijden! ik ben er nog maar 1 keer geweest en toen was het een zaterdag en het waaide heel erg had, hij was een beetje druk toen, maar ik heb hem rustig gekregen!

ponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 22:17

Mijn verzorgpony Linda is gewoon een poepie, maar af en toe heeft ze zo`n bui, dan wil ze zich niet laten vangen. Het halster is dan een monster! Als ik ze dan in de stal gedreven heb (ze hebben een open stal en kunnen dus naar binnen en naar buiten wanneer ze willen) is ze weer heel braaf en laat ze zich gewoon het halster om doen.
Ze is ook heel gulzig en wil alle brokjes en appeltjes voor zichzelf hebben!

Verder is het wel een schatje hoor! Schijnheilig

Ferroowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:31

Hmm tja wat hij zoal gedaan heeft... Het leukst is denk ik wel dat hij een vriendin van mij in de enige plas modder in de hele bak heeft gedumpt Haha!
Daarbij heeft hij wel eens de kuren: een heel uur lang bokken of stijgeren of hard wegschieten.... Hij heeft vroeger ook wel eens een uur lang geweigerd een stap te verzetten en dat terwijl ik hem alleen naar buiten wou brengen....
Zo zijn er nog vele verhalen, als je er meer wil horen laat het maar weten! Maar hij is ook wel eens lief hoor

Robby_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-05 21:21

euhm mijn pony ging gisteren gaan lopen we rijden namelijk op een lappie grond en ik zeg ik doe de lengte eens maar mijn pony was een beetje uitgegleden en ik zat met mijn voeten op haar poep mijn pony gelijk al te beginnen crossen heeft ze wel niet 5 keer dat lappie doorgecrosst dan ging ze op de baan kon haar echt niet houden heb ik haar dan eindelijk stilgekregen om haar stil te zetten voor een huis heel dicht bij een drukke straat :d

Pikolino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-05 23:17

wooe ik heb een welsh/arabier Haha!
welsh: de oortjes en enthousiastme met rijden en hunter is heel veelzijdig...
arabier: karakter, hoofdje en zijn uithoudingsvermogen

al heeft ie wel is de streken van een shetlander Tong uitsteken

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 09:53

Ik heb een Welsh K, ze is heel lief maar als ik niet vaak genoeg iets leuks met haar doe (zoals een buitenrit of VD) dan wordt ze vervelend met trainen. En ze heeft een keer 2 vrienden van mij binnen 5 min. eraf gegooit: "ren!" *rent* *bonk* daar lag nummer 1, volgende gaat erop "en nu.. bokken!" *bokt* *bonk* dat was nummer 2 Haha! was wel toeval dat ze precies rende en bokte dat ik het zei Tong uitsteken

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 11:39

Ik doe af en toen een Welsh-A hengst, een heel pittig ding(loopt alleen voor de kar)
..en ik verzorg een Welsh x Hackney Merrie, die ik nu zadelmak aan het maken ben en dan ga inrijden..Meer infot en foto's van hun 2 staan in mijn [profiel.

De welsh is trouwesnd e vader vand e welsh × hackney..de moeder van de welsh × hackney verzorg ik ook(dit ios een volle hackney van nu al 28 jaar!!)

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 13:09

ik verzorg 16 welsh atjes

gaetan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 08:35

hallo, ik heb 2 welsh A mountain, een ruintje en een merrie, het ruintje zijn vader is springbourne hydeaway, het merrietje heeft jammerlijk geen papieren, met mijn welshjes rijd ik dubbel span in de koets, ze doen het heel goed, misschien kan iemand me helpen om me te zeggen hoe je hier een foto kunt bij zetten

annetjuh1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:22

ik heb n welsh x new-forrest.. eg super lieff paardje..

Zijn karrakter is echt een groot deel welsh.. af en toe heel heet en sgrikkerig maar wel super lief (zou me er nooit expres afgooien ofzo)

nou ja ff een leuk verhaaltje over iets wat hij me steeds flikt..
Hij vind veel dingen eng.. Springen vind hij geweldig.. maar niet als hij het hindernismateriaal eng vind, zoals bijvoorbeeld op wedstrijd.
Als ik met hem op wedstrijd kom.. is hij zo grappig om het hekje niet te springen.. en nog meer dingen niet.. ag maakt mij niet veel uit.. vind het wel grappig

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:49

haha zelf heb ik als verzorgpony een welsh x arabiertje en die is super heet.. haha maar verder kan hij super mooi lopen als je geduld hebt.. ook kan hij commando stijgeren enz..