Ik vroeg me af wie er allemaal een connemara heeft.
wat voor kleur heeft hij/zij. wat is de leeftijd.
is het je eigen paardje of verzorg?
wat doe je allemaal met hem/haar? ( springen dressuur etc plus niveau)
en als je een fototje hebt zou dat ook leuk zijn..

Mijn paardje heet Tamara.
ze is 19 jaar en zoals je kan zien een schimmel (merrie)
Ze heeft voor dat ik haar eigenaar werd vest veel blessures gehad en dergelijke. Nu gaat het hardstikke goed.
Ik spring en rij buiten en rij dressuur. Ze heeft bijna Z gelopen.. Op 1 winstpunt na ofzo..
Ze heeft echt een heel eigen karakter en kent ze je niet dan rent ze gewoon voor je weg. Met het rijden was ze ook erg druk maar nu ze me langer kent gaat het prima.
Ik heb voor haar een eigen stal plus weide.
Dat is een stadsweide. ze heeft daar een inloop stal met een stuk betegelde grond. daarvanuit kan ze in de bak komen en vanuit de bak kan ze ook in de weide komen.
ze staat nu lekker zonder dek nog steeds omdat het nu net een grote shet is qua vacht.
Komende zomer ga ik haar 1 maand op vakantie sturen naar een groot stuk land met een hengst erbij. Duuuusss een veulentje!!!!!"
dat was t weer..
, ik rij western met hem.
ik kan een trailparcours zo
op deze site zet dan kunnen jullie ze ook zien. Het zijn echte schatten net als alle connemara's.
. Heb je geen foto van Henzo?
En henzo is idd wel een knappert:P vindt ik dan teminste hahaha, alleen er moeten wel wat kilootjes afgewerkt worden:P Hij staat altijd in een hele grote wei en hij wordt alleen door mij in de zomer bereden... Dus hij heeft altijd een enorme grasbuik en absoluut geen conditie. Maar daar gaan we vanaf volgend jaar verandering in brengen, we gaan deze meneer serieuser trainen, en hiervoor zoek ik nog een zadel!!! (wintec kunstof met verwisselbare boom 17 inch)