( kosten van veearts zijn voor mij) pl
de merrie moet miniemal 115 zijn
liefs welsh
rocky is rond de 120
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xxalishakexx schreef:ik weet mss wel iets ....Ik heb een verzorgwelschje van 1m15 zoiets, een merrie .Ze is wel nog maar 2 jaar.De eigenaars hebben ze gekocht voor hun dochtertje maar hun dochtertje had niet zo veel interesse voor paarden en gaat er maar af en toe naartoe .Daarom dacht de vader omdat het welschje ingeschreven is in stamboek te laten dekken later
Als je er geen intresse in hebt (nouja dat meisje dan) dan zorg je er toch voor dat ie weg gaat en niet juist dat je meer paarden krijgt? Of doet ie dat voor jou?
Of begrijp ik het verkeerd! Niet boos bedoeld ofzo hoor! Maar snap het ff niet! xxalishakexx schreef:ik weet mss wel iets ....Ik heb een verzorgwelschje van 1m15 zoiets, een merrie .Ze is wel nog maar 2 jaar.De eigenaars hebben ze gekocht voor hun dochtertje maar hun dochtertje had niet zo veel interesse voor paarden en gaat er maar af en toe naartoe .Daarom dacht de vader omdat het welschje ingeschreven is in stamboek te laten dekken later