ik heb pas een shetlander, wie heeft info.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mopiemopie

ik heb pas een shetlander, wie heeft info.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 11:32

hallo lieve bokkers, ik heb sinds kort EIIIIIIINNNNNNNNDDDDDEEElijk een paardje. een Shetlander. Het is echt een lieverdje, maar ik heb nog niet zo veel verstand van het ras, wie heeft tips en info voor mij?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:51

Wat wil je weten?

Ik heb zelf 2 shetlanders van mij zelf. En nog 3 'verzorg' shetlanders(staan bij mij thuis, zijn van eigenaren die ver weg wonen en dus maar heel soms komen). Ik rijd ze, ik men met ze, ik longeer met ze, ik fok met ze, ik ga er mee naar de keuring enz enz enz.

lotjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 11:55

Dennis schreef:
Wat wil je weten?

Ik heb zelf 2 shetlanders van mij zelf. En nog 3 'verzorg' shetlanders(staan bij mij thuis, zijn van eigenaren die ver weg wonen en dus maar heel soms komen). Ik rijd ze, ik men met ze, ik longeer met ze, ik fok met ze, ik ga er mee naar de keuring enz enz enz.

waar zijn die euringen want ik wil ook een keuring met ze gaan doen maar ik zit al zo lang te zoeken en ik kan nooid wat vinden???

mopiemopie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-05 11:58

inderdaad, ook iets wat ik wilde weten!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 13:38

Die worden zomers gehouden. Ze staan in 'de Shetlandpony' en op hun site(www.shetlandponystamboek.nl). Je pony moet wel shetland papier hebben om mee te doen, je moet zelf ook lid zijn van het stamboek.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:12

je kunt een shetlander voor allerlei dingen gebruiken, net zoals Dennis zegt!