jutlander/suffolk punch

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

NSV_fan

jutlander/suffolk punch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 15:52

hallo allemaal,

even een vraag voor degenen onder jullie die veel kennis hebben over buitenlandse koudbloedrassen.
Ik ben zeer geinterseerd geraakt in een aantal buitenlandse koudbloed rassen. Namelijk de jutlander en de suffolk punch.
Helaas heb ik overal al gezocht op het internet maar ik kan geen informatie vinden over eventuele fokkers of handelaren die in deze paarden handelen.
Ken iemand misschien iemand die een jutlander of punch in nederland heeft of weet iemand adressen/contactpersonen vor het importeren van een paard uit denemarken resp. engeland.

ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Leonie

Tinka15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:34

NSV_fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 09:18

hoi tinka15,

ja dat was de eerste plek, maar er is wel info te vinden over het ras, formaat, kleur ed. maar niets over fokkers of handelaren in dit ras.
Dus ik hoopte dat iemand een handelaar of inporteur kent die buiten bv tinkers en shires ook andere rassen zoals de suffolk uit engeland kan halen.

groetjes leonie

Niessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:35

hmmmmmm ik ken het probleem... Ik heb zelf een Letander, koudbloed. (foto's in profiel Lachen ) Maar er valt zoooo weinig over te vinden. Erg jammer! Misschien op buitenlandse paardensites zoeken?
Moeilijk moeilijk....
Succes en ik hou je topic in de gaten.. Ik ben ook wel benieuwd

monja

Re: jutlander/suffolk punch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 15:52

mcrielaard

Re: jutlander/suffolk punch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 16:47

Heel gave paardenrassen, de Jutlander en zeker de Suffolk Punch vind ik.. Haha!
Ik denk dat het makkelijkste is om zelf een fokker in Engeland te zoeken en dan naar Engeland te reizen, want anders dan is het enige wat je van het paard zou weten dat wat ze je via de mail vertellen en laten zien. Dan weet je in ieder geval waar je aan begint.
Je hebt ook bepaalde paardentransport bedrijven, dat is vast wel te vinden op Google.