hallo ik heb een welsh k merrie en ben op zoek naar een mooie hengst voor haar... iemand een leuk idee? graag wel een welsh k hengst... want mijn pony heeft erg goede papieren en door haar leeftijd zal dit waarschijnlijk het laatste veulen zijn dat ze draagt... deze merrie is namelijk 23 lentes jong:) maar volgens de dierenarts is het verantwoord om een veulen te fokken. dus mensen laat maar van je horen! wat is een mooie welsh k hengst voor op een merrie van 148 koffievos. edit Elles: hoofdletters en een lange rij uitroeptekens uit topictitel verwijderd
_christel_
Geplaatst: 27-12-04 22:09
Morgenland's Fabian
miisshOrse
Geplaatst: 28-12-04 11:29
Harry, Het is een zwarte welsch -k uit Ierland geimporteerd( geloof k) Wij hebben dit jaar er geprobeerd mee te fokken. Alleen het pakte niet op onze merrie ( waarschijnlijk omdat ze te dik was)
Het is een prachtige hengst die al een aantal mooie nakomelingen heeft lopen!
Harry is een welsh cob, zou ik niet doen Kijk naar de punten die goed zijn van je merrie, want die wil je behouden en kijk naar de minpunten bij je merrie, want die wil je verbeteren. Kijk ook naar de afstamming, wil je eventueel intelen op een voorouder? Kortom verzamel informatie!
AniekR
Geplaatst: 28-12-04 16:35
Wat voor afstamming heeft je merrie En idd op welke punten wil je haar proberen
http://www.brandend-zand.nl/welsh kan je alle Welsh K hengsten vinden die afgelopen jaar in Nederland ter dekking stonden, bovendien kan je daar de andere Welshfokkers vragen wat ze aan zouden raden...