Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pellie schreef:wat ik er van vind? los dit onder elkaar op en kom dan naar buiten met een netjes verhaal
) 
tinkernikky schreef:Zucht alweer?
wordt er moe van..denk even ter tijd verdrijf Bokt lezen en tref meteen dit aan!
Heb wel wat anders aan me kop zeg..
djuno schreef:Maar het is wel zo, dat wanneer dit "probleem" is opgelost het ICS stamboek een stuk gezonder zal zijn en zullen problemen tot het verleden behoren.
Probeer even uit te vinden wat er precies speelt en dan zul je begrijpen dat het einde van de problemen in zicht is.

tinkernikky schreef:Nou me paard staat in de kliniek te vechten voor zijn leven spijt me wel dat ik dat nu even heel veel belangrijker vind..
Bambi37 schreef:Nou, Ik als ICS leek EN lid kan dus echt nergens iets vinden over brieven enzo. Ik kijk dus ook als ik wil weten op de website van de ICS en wordt daar niet wijzer over enige problemen.
Groetjes Ingeborg
Bambi37 schreef:Nou, Ik als ICS leek EN lid kan dus echt nergens iets vinden over brieven enzo. Ik kijk dus ook als ik wil weten op de website van de ICS en wordt daar niet wijzer over enige problemen.
Groetjes Ingeborg