New Forest (v. Nieuwmoeds Patrick)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

New Forest (v. Nieuwmoeds Patrick)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 07:37

Heeee
Ik heb een New Forest pony! Hij heet Sander (Nieuwmoeds Patrick x Young Winsome's Adrian). Heb al gepsrongen en dat was dus fouloos, 2e geworden..En nou wou ik weten heeft jouwn pony (N-F) goede prestaties geleverd?? Of vertel is wat over jouw (N-F) pony!! En de vader ervan!!

Ik hoor het gauw??

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:02

Mijn pony heeft M2 dressuur gelopen en is van de hengst Robijn x oosthoeks sportman

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:49

Ik rij op het moment de Nf hengst Orlando, ga er in januari waarschijnljik mee starten
en ik heb de hengst Major gereden die Z2 dressuur liep Lachen

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:23

mijn forester (v. young winsome's adrian, mv. axceen camillo) heeft op sportgebied nog niet echt gepresteerd, (b dressuur met 5 wp en een paar keer prijs Tong uitsteken ) maar hij heeft wel een jaar lang op een gehandicaptenmanege gestaan en ik vind het toch wel een prestatie dat hij dat werk een jaar lang heeft volgehouden Pling

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 13:13

mijn new forest merrie is geen stamboek, maar wel een heel mak beestje waar je alles mee kunt doen. dressuur kan ze aardig, en springen ook wel, maar er zullen vast meer nf-ers zijn die het beter kunnen als de mijne. je kunt best wat wedstrijdjes met haar lopen! kan ze best!

xxx ilona

p.s. foto's in mn profiel

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:28

Dat is leuk, ik heb de opa van jouw pony, Beaucandan Brendan. Helaas heeft hij nooit in de sport gelopen, omdat hij in zijn jonge jaren zijn been heeft gebroken. Wel is hij een topfokhengst met 5 goedgekeurde hengsten in Europa OK dan! . Hij heeft echt een super karakter. Verder hebben wij de hengst Oosterbroek Yago op stal, waarmee ik Z2 dress. en M springen heb gereden, en zo heb ik nog wel verschillende NF pony's gereden in de sport.

Momenteel is mijn favoriet Blackwell Bo Diddly, de kleinste goedgekeurde New Forest hengst ter wereld, 1.16 mtr. hoog. M Met hem rijdt ik sinds afgelopen april aangespannen *LOL* , daarvoor was hij springpony. Afgelopen oktober zijn we district kampioen geworden in de B dressuur enkelspan, nu rijden we L en zodra we de punten hebben voor de M gaan we over, hij doet het echt super voor de wagen . Kortom, je kunt wel stellen dat ik een New Forest fan ben.

Ff of topic wij hebben een New Forest showteam met momenteel 13 leden, en we zoeken nog steeds leden bij *LOL* Lijkt het je leuk, laat het dan horen. Succes met je pony OK dan!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 21:36

Topic nummer *** over wie heeft er een New Forest...

Ik heb er ook, zie profiel *LOL*

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 13:09

liberty schreef:
Topic nummer *** over wie heeft er een New Forest...

Vandaar een slotje.