Hoy, ik heb een dartmoorpony en heb er goede ervaringen mee. Wie heeft er ook eentje of... En wie wil er iets over vertellen. Ik persoonlijk vind dartmoors super leuk vanwege hun zachte karakter hun stoere lichaam en het toffe rijden.
Greetzzz
Dennis
Geplaatst: 11-11-04 21:28
Ik heb een jonge hengst verzorgt. Hij kon echt helemaal niets, je kon niet eens in de buurt komen. Binnen een half jaar had ik hem zo ver dat hij aan de lange lijnen en aan de longe liep. We zijn hem nu rustig aan verder aan het betuigen(hij is nu 2,5). Volgend jaar zal ik hem hoogst waarschijnlijk in gaan rijden.
Riene
Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-04 21:19
ow niet zon toffe ervaring ermee blijkbaar, maar luistert ie nu beter? Wel eum die van mij heb ik niet zo'n problemen mee maar miss is het de leeftijd he veulentjes zijn soms wat ... dat heeft ie van men nonkel soms ook wel eens.
Dennis
Geplaatst: 13-11-04 13:40
Er was nog helemaal niets mee gedaan, dus het was niet raar dat hij alles nog eng vond. Hij heeft enkel op het land gelopen voordat ik met hem aan de slag ging. En het is bij mij nog nooit zo snel gegaan(om een paard waar niets mee gedaan is zo ver te krijgen) als met hem. Dus ik heb niets anders dan positieve ervaringen hoor .
Binnen een half jaar kunnen longeren, LL werk, verkeersmak en braaf in de omgang vind ik toch erg netjes!
Riene
Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-04 16:09
ow, dan had ik het een beetje verkeerd verstaan Alee dan is het toch nog goed nog veel suc6 ermee
loesjuhh
Geplaatst: 22-11-04 19:51
ik verzorg een dartmoor pony, daar staan 13 dartmoorpony's! het zijn echt geweldige pony's: lief, betrouwbaar, mooi, kindvriendelijk enz. kijk maar in mijn profiel voor foto's!
judith_slu
Geplaatst: 22-11-04 19:57
op de manege waar ik rijd hebben ze ook dartmoors ik reed vaak op een die is nu verkocht was een heel leif beestje maar heb al een hele poos niet meer op manege pony s gereden ik ga altijd met eigen paard nu heen