Thnx voor alle leuke berichten en info over Moshai!
Khorban is nu al 3 jaar van mij en is idd geruind. Eigenlijk vanwege onhandelbaar hengst gedrag(tenminste voor ons met 3 merries op stal) maar is nu echt veel liever geworden in de omgang. Hij houd wel een super dominant gedrag en dat kan je ook echt wel goed merken onder het zadel. Zou die dat van Moshai hebben meegekregen?
Ik rij hem nu 1,5 jaar en rij nu L1 met hem, maar lopen kan hij zeker!
Hij komt er wel
Wat dat betreft snap ik niet helemaal dat hij beetje is afgekeurd is op zijn gangen, want hij kan echt super lopen!!! En vooral zijn expressieve hoofdje verbergt zeer zeker niet dat hij van arabische afkomst is!
Hiervoor had ik een arbier (v. Anthal) maar had toch net ietsjes minder uitsraling (wel super karakter!) Wat dat betreft zou Khordan wel perfect moeten zijn
uitstraling en karakter! Maar ik zou hem voor geen goud in willen ruilen met Khorban hoor, haha!
Khorban staat echt zijn mannetje en is echt een super showbink, om het minste of geringste laat ie zich ff zien.
Kan Moshai goed springen?? Want daar heeft Khorban echt geen zin in...Zou hij dat wel niet mee hebben gekregen
Wat ik mij eigenlijk ook af vraag....hoe laten ze bij Exterkate de veulens opgroeien? Zijn ze daar veel in handen? Heb namelijk het idee dat hij bij ons pas een beetje opvoeding had gekregen...?