Wat doen jullie met je koudbloed?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisanne1

Berichten: 2205
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Usselo -->> Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:35

ik rijd voornamelijk buiten met mijn haflinger..maar hij kanook wel dressuur en springen Haha!

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:01

Ik heb een kruising Belg en ik heb haar net pas, maar we zijn van plan om lekker te gaan buiten rijden, maar ook in de bak (poging tot dressuur) doet ze het niet slecht. En buiten hebben ook we ook al eens wat sprongetjes gemaakt, maar dat moet ik in de bak nog gaan proberen.
Maar ik heb volgens mij wel een multi-functioneel paard.

Notteke
Berichten: 268
Geregistreerd: 08-06-03
Woonplaats: Heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:00

Met mijn Fjord wil ik recreatief gaan rijden (is pas 3) en verder veel buiten en natuurlijk mijn grootste hobby MENNEN!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 15:34

Trekpaarden zijn een uitermate goed ras om de 'paardentaal' van te leren vind ik. Lachen

Verder kunnen ze gewoon alles. Lachen

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 16:22

Ik rij dressuur met mijn haflinger (ook wedstrijden, L1 paarden), en we sprngen elke week (+/- 80cm), verder komt hij veel buiten en vooral op het strand, want je heerlijk met mhem over strand en door duinen crossen. Verder is hij super betrouwbaar en verkeersmak buiten en dat kun je van veel rijpaarden niet zeggen.

Erika3

Berichten: 363
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: De Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 18:53

Ik rijd dressuur met mijn haflinger en ben van plan te gaan starten met haar. Verder doe ik aan VD en springen we ook regelmatig eens.

Sharmila

Berichten: 4807
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Schouwen Duiveland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 13:42

Ik heb een tinker! Mag ik ook meedoen????

Ik doe alles met Sjim. Alleen is dressuren een beetje lastig, want het duurt zo lang voordat hij lekker los is met die dikke kont van hem.

Maar ik ga vooral lekker veel naar buiten. Daar vind ik het ideale paardjes voor. Ze zijn lekker 'cool' in hun koppie.