naam: Oleva (leva-lijn, bekende sportprestatie-lijn)
ras: KWPN
dit is haar stamboom met afstamming..

Dit is Henzo (vader)

geslacht: vrouwelijk
kleur: kastanjebruin
aftekeningen: kol en sneb en drie witte voetjes
hoogte: 1.62
leeftijd: 8 jaar (mei 1996)
Ze is vorig jaar nog gekeurd..en goedgekeurd, haar moederlijn bevat zoals je ziet erg goed bloed, en haar vader kant zorgt voor de inbreng van goed springbloed.. ze is nog niet uitgebracht maar ik wil wel binnekort starten.. ze kan erg goed springen met een goede techniek. Door haar goede stamboom is ze ook erg geschikt als fokmerrie. Maar ook haar goede karakter buiten zorgen ervoor dat ze ook heel goed als recreatiepaard kan dienen.
Hier wat foto's van haar:
(de springfoto was een vand e eerste keren dat ik met haar sprong dus let niet op mijn houding)

(deze foto is niet o zo'n gunstig moment gemaakt )

meer foto's komen later..
als ik iets vergeten ben of als je nog iets wilt weten moet je het even zeggen..
Taxeren maar!!

maarja..ik ben nu goed bezig..want ik krijg goed les en ben bezig met TTouch om haar spieren losser in haar nek te maken..Ik probeer dit paard een beetje op te knappen..want het zijn allemaal spieren zaken, qua bouw (hoeken schouder etc) is ze goed..(zadelmaker van Triest heeft naar haar gekeken)..dus met een beetje training is er wel wat van te maken hoor..Ik ga mn best doen en dan laat ik over een paar maanden nog wel een keer een foto zien
eens kijken of ze dan veranderd is..