Askja schreef:Wauw wat een mooi paard Gaitkeeper! Ik val helemaal voor vossen met bles en deze is wel errug fraai! Maar wat wil je ook met Sanson als vader en Eyfirdingur als moeder, dat zijn twee gave hengsten. Sanson ken ik overigens alleen van foto's, hoor! We hebben zelf een ruin van 'Evert', maar die is dan weer muisgrijs. Een superpaard, heel sterk, net als zijn pa, maar hij heeft ook een geweldige moeder.
Als Pasco ingereden is, ga je hem dan ook showen op bijv. IJslander-evenementen? Daar trekt ie vast veel bekijks!
Dank je wel !
Nee helaas zal hij niet geshowd mogen worden in Nederland omdat de ijslanderwedstrijden gesloten zijn
.
Maar goed, hij moet eind volgend jaar eerst maar es wat gaan doen en dan zien we wel weer.
Ik denk ook wel eens dat ik hem misschien zou verkopen als er een echte liefhebber voorbij komt maar ja...hij is in m'n armen geboren he ?
Dan doe je dat ook weer niet zomaar en bovendien is hij ontiegelijk lief en beleefd. (En behoorlijk aan de maat gelukkig voor mijn lange benen, 'gespierde' (
) bovenbenen en brede achterwerk
)
En ik ben ook wel benieuwd hoe hij het gaat doen straks.
Een muisgrijze Evert is ook niet gek zeg.
Ik heb even in je profiel gesneupt maar helaas doen de foto's het niet.
Was wel benieuwd naar deze jongen.