Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
' Ze is ontzettend betrouwbaar, zet geen stap vekeerd, maar heeft echt een typische vossemerie karakter ( altijd beter weten, altijd tegendraads en na zoveel jaren nog altijd panische angst voor kabouters
) en laat zich niet zo graag knuffelen. Ze laat het wel toe dat je haar aait, maar in de meeste gevallen heeft ze liever dat haar je met rust laat.
Ik ga met Kusia mee, het karakter word door een groot stuk bepaald door de opvoeding die het paard heeft meegekregen. Ik ken heel lieve fjorden, maar ik ken er ook die je neus zouden afbijten. Ik ken veel snelle en hevige arabiers, maar ik heb er ook gezien die je vooruit moet duwen. Jaike schreef:Sorry, ik vind dit een nutteloos topic, ieder dier is anders en wordt gevormd door zijn/haar opvoeding en omgeving, ik denk niet dat wij je echt kunnen helpen..................

tja Fjord he?!) dus alle broek en jaszakken worden grondig doorzocht, kan ze het niet vinden dan krijg je een 'beuk' van "he snoep"!
)