Onlangs gevraagd of ik een EV topic aan mocht maken. Er is toen wat mis gegaan met plaatsen en vervolgens was ik te lui om het nogmaals aan te maken, maar ik wil toch wel graag een kletstopic voor liefhebbers/eigenaren maken!

Sinds vorig jaar november in het bezit van een jonge ex-racer uit Engeland. Sindsdien heel veel mensen leren kennen die ook EV’s hebben, zowel hier op Bokt als op andere platformen.
Ik heb dan wel een volgtopic, maar vind het ook leuk om gewoon te kunnen kletsen zonder dat ik dat topic helemaal volspam. En daarnaast ben ik gewoon super benieuwd naar andere liefhebbers hier op Bokt!

Dus alle EV liefhebbers;
Meld u hier!

Ik trap af.
Nobblyneez (nu Nobli) is een 4,5 jarige ruin uit Engeland. Heeft zonder succes twee derby’s als tweejarige gelopen en is hierna in de handel terecht gekomen.
Het is een koffievos ruin en meet nu 1.67. Hij is onwijs in de groei en begint echt een paard te worden ipv een kleine puppy.
Zijn karakter is super sociaal, werkwillig, ontzettend slim, gevoelig (klein emmertje) en gewoon echt wel een beetje een sul (zoals we een ruin graag hebben

Nobli is mijn eerste paard (ik deel hem met mijn moeder) en we hebben een grote leerreis gemaakt, en nog steeds.

Sinds enkele weken pakken we hem wat meer op onder zadel wat erg goed gaat. Verder doen we veel grondwerk. We willen nu wat meer buiten gaan rijden.
Nu ben ik benieuwd naar anderen!