Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:Waarom zou je het willen?
Ze zien er vaak leuk uit maar je kan ook de nadelen van beide rassen krijgen in je veulen
har166 schreef:Azmay schreef:Waarom zou je het willen?
Ze zien er vaak leuk uit maar je kan ook de nadelen van beide rassen krijgen in je veulen
Met ieder veulen kun je pech hebben.... maar dit topic is vast niet bedoelt om WEER allemaal reacties te lezen van mensen die zeggen dat je niet voor de lol moet fokken en al helemaal niet moet kruisen want dat is zonde van de rassen en bla bla bla. Daar heeft ts het topic niet voor geopend.
har166 schreef:Ik heb een fjord x fries van 1.48. Geen idee hoe groot de ouders zijn/waren. Qua uiterlijk is het een grote fjord met lange manen en qua karakter is het echt een mengelmoes van beide rassen. De wintervacht is wat donkerder dan de zomervacht.
[ [url=m/YktGhX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Waarom zou je het willen?
Sequinoa schreef:Rij zelf zo'n kruising! Weet zelf niet wie haar ouders zijn, maar ze is zelf 1.54 en rondgeribt. Qua uiterlijk heeft ze van beide wat, maar kan je het niet overduidelijk zien imo. Vind het een heerlijk paard om te rijden, al is het wel een echte fjord qua karakter soms.
[ [url=m/NjUXuy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leonyvk schreef:Ik ken een fjord X Fries. Mooi beestje maar erg overbouwd.
Zelf heb ik een fjord X barokpinto merrie van 1,53 haar vader is BartPB07
[ [url=m/iXeS3k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Persoonlijk vind ik haar erg goed gelukt. Het voordeel is ook dat ze erg sportief is. Ik rijd nu L1+9 en BB 80 en oefencrossjes met haar.
yarkayunda schreef:Leonyvk schreef:Ik ken een fjord X Fries. Mooi beestje maar erg overbouwd.
Zelf heb ik een fjord X barokpinto merrie van 1,53 haar vader is BartPB07
[ [url=m/iXeS3k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Persoonlijk vind ik haar erg goed gelukt. Het voordeel is ook dat ze erg sportief is. Ik rijd nu L1+9 en BB 80 en oefencrossjes met haar.
Ahh ik volg jullie op instaik wil er zelf alleen geen met wit maar ik vind haar wel heeel mooi