Het is voor mij eindelijk zo ver om ook mijn droom financieel te kunnen verwezenlijken, ik wil (en kan) dit jaar een paard kopen! Ik ben nog erg aan het twijfelen tussen de verschillende rassen, mogelijkheden en opties. Ik ben ondertussen rustig verder aan het sparen tot ik hét paard vind
.Wat ik hoop te vinden: een paard tussen de 3-9 jaar, beleerd onder het zadel, nieuwsgierig aangelegd. Ik hou zelf van dressuur trainingen, maar niet om wedstrijden maar omdat ik de basis heel belangrijk vind. Hier haal ik veel plezier uit. Dit wissel ik graag af met buitenritjes, sprongetjes, vrijheidsdressuur, longeren, agility etc. Kortom, ik zoek een all-rounder die niet per se ergens in uit hoeft te blinken.
Ik heb vroeger een tijd een draver bijgereden (heeft ooit op de baan gedraafd) en dat vond ik een heerlijk beestje. Ik ben ook eigenlijk benieuwd of iemand meer informatie over dravers heeft of een goede stal weet waar ik eens kan kijken! Gewoon voor mij om te ontdekken of dit iets voor mij zou kunnen zijn.
Alvast bedankt!

Heel grappig