voor alle rassen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xankyx
Berichten: 21
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 19:41

oja wat ik nog vergeten ben is dat ze hele lieve veulens heeft gehad Tong uitsteken

Genial

Berichten: 155
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Meerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 20:55

Hoi iedereen,
ik heb een Franse Draver van 9 en een Shet van 2.5 Kio, de shet, moet nog ingereden worden. En met Genial rijd ik geen wedstrijden (spijtig genoeg maar ik heb echt geen gedacht van al die wedstrijden en ik zoek nog iemand om me er een beetje bij te begeleiden--> dus als je iemand weet, mail eens ofzo).. We hebben wel een paar lesjes lrv meegedaan maar we kwamen niet zo goed overeen met de mensen ginder, dat moet ook klikken he! Maar het lukt best wel, hij beheerst zijn galop goed (alleen wat last in de hoeken), is nageeflijk enzo en springen lukt toch al tot een 90 cm... Voor de rest rijden we recreatief door de kempense bossen in onze westernoutfit. Ben er best wel trots op, hij was namelijk heel zijn leven een draver en heb hem in een paar maandjes omgeschoold. Een foto krijg ik er momenteel niet op, pc is ongelooflijk traag maar ben zelf ook wel niet de handigste in zo'n dingen Verward
Groetjes, Dorien, Kio & Genial

ps: als je iemand weet in mijn buurt die zin heeft om met de paarden te helpen, mail dan please want ik zou graag een 'paardenvriendin' hebben, mijn vrienden en vriendinnen zijn namelijk niet zo'n paardenmensen...

katinkaaa

Berichten: 560
Geregistreerd: 25-05-03
Woonplaats: heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 16:43

Afbeelding

dit is katinka. het is een new forest van 6 jaar.
ik rij B dressuur 1 wp en B springen met 5 wp.
ik laat haar in april dekken OK dan!

Muriel

Berichten: 913
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Epse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 20:13

Er staan hier veel leuke paarden op de foto zeg.Ik heb zelf ook een pony een merrie nena heet ze.Ik spring thuis veel met haar maar in dresuur is ze niet zo goed.Nageven vind ze apsoluut niet leuk dus ik moet eerst een puntje halen ik spring wel soms wedtrijden in de groen.iK heb net een startkaart daar is nog iets mee aan de hand maar zondag heb ik een wedstrijd,Ik hoop dat,dat goed gaat en ik een puntje krijg.Ik ben net nieuw op bokt dus een foto gaat niet lukken.

heidiLOVER

Berichten: 9186
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-04 21:05

nou ik heb een fjord pamba ik weet niet wat ze rijd want rij zelf geen wedstrijden haar moeder heet mandy en vader heet zidar!
foto‘s staan in mijn profiel!