Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fraeva heeft inderdaad een tamelijk lange rug. Als ik zonder zadel rijd, dan krijg ik die achterhand er zo onder, maar met zadel is het een ander verhaal. Heleen1 schreef:Hoi Jessie, heb net je profiel gekeken en je zadel moet volgens mij gewoon meer ingereden hoor. Die van mij zijn de kussens veel platter. je hebt wel leuke paarden hoor, hoewel ik niet alle foto's kon bekijken. Heel veel staan kleine vierkantjes met een kruisje erin. Maar de IJslanders zijn leuk. Leuk kleurtje heeft Rhannar! Beetje chocolade bruin lijkt het.
). Hoelang heb jij er over gedaan om het zadel goed in te rijden? Ik vind het namelijk ook wel zonde om het weg te doen...
Gewoon nog lekker mee blijven rijden en liefst zonder dekje, trekt het zweet er goed in. Klinkit gek, maar dan gaat het beter naar de rug van je paard staan. Ik rijd eigenlijk altijd zonder dekje, behalve met hele lange ritten. Denk dat ik er wel een jaar over heb gedaan voor het lekker zat.