Ik ga vandaag een konik kopen. Maar ik zou graag van mensen die ook een konik hebben iets over het karakter willen weten.
Samblabla
Geplaatst: 18-10-14 09:15
Ik zou je eerst eens in het ras verdiepen voordat je aan zo'n best wel 'wild' paard begint.
En op je profiel staat dat je al een konik hebt?
Laatst bijgewerkt door Samblabla op 18-10-14 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt
itsmi
Geplaatst: 18-10-14 09:16
Ben je lekker op tijd mee. Had je niet beter eerder kunnen uitzoeken wat het karakter en ras eigenschappen zijn voordat je een konik gaat kopen? Is het een al "tam" paard die je gaat kopen? Of haal je hem uit een natuurgebied weg?
Karakter is per pony verschillend, net als mensen allemaal een eigen karakter hebben.
veel plezier met je nieuwe pony!
miflucky
Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-14 09:29
Ik heb er zeker wel over nagedacht. maar ik was alleen benieuwd naar de ervaringen van mensen met een konik. En hij is tam.
ja ik heb ook zo'n wildebeest , zo tam als wat geboren en getogen tussen de mensen dus niet altijd denken dat ze wild en gevaarlijk zijn! ga naar het topic wat van aangeeft, het is nu de dag van de koop heb je hem gekocht?
Ja ik heb hem gekocht en ik ben er heel blij mee. Hij is echt heel lief!!
Avalon87
Geplaatst: 20-10-14 16:33
Wat leuk, nog een Konik eigenaar. Ik heb er zelf 2, als je wat wilt weten, vraag maar raak Natuurlijk ben je ook welkom om mee te kletsen in het rassentopic dat Van al heeft doorgestuurd. De mijne komen wel uit het wild, maar dat "wilde" was er zo vanaf hoor. Het zijn geweldig fijne paarden.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ik ben stiekem wel benieuwd naar de foto's