Weten jullie wat voor ras Helma is???
Ik zelf weet het niet en het is mijn verzorgpony en heb dus ook geen papieren om te kijken

let niet op de deken die hing scheef
hoop dat jullie het weten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

senna21 schreef:Beste TS,
Als ze zo mager is, zou ik er niet meer op gaan zitten, rijden, kunstjes doen oid.
Het lijkt al een oud paard.
Dit dier heeft al haar energie nodig om 'er te zijn'.
Je bent verzorgster, dus hebt geen zeggenschap over de behandeling; maar wel voor jouw gedrag.
Wees verstandig en stop met rijden etc.
Share schreef:Doet mij niet aan een haflinger denken. Kan natuurlijk vanalles zijn. Die zomer foto is wel mooi.. Hoewel je geen commentaar wilt op de laatste foto, schrik ik er wel van. Die voelt zich duidelijk niet goed. opgezette buik maar toch ribben. Heeft ze een wormbesmetting?? Of hoe komt het dat ze er zo bij staat? Snap dat jij hier niks aan kan doen hoor, maar probeer even met je mee te denken.
Share schreef:Wow 91 is al een behoorlijke leeftijd. Doet de eigenaar alles nog zelf? Het onderhoud, hoefmisd bellen dierenarts regelen wanneer nodig en dergelijke?
Kan me voorstellen dat jij ook met je handen in het haar zit en je niet weet wat je moet doen. Iemand van 91 tegenspreken op haar manier van doen en verzorgen is dan ook niet makkelijk. Maar er moet iets gedaan worden, dat is duidelijk en iemand moet daar verantwoording voor nemen. Waarmee ik niet wil zeggen, dat jij dit moet doen hoor ik geloof dat jij met alle wil van de weteld wilt dat je verzorg paardje weer in goede conditie komt maar je gewoon niet weet hoe of wat je kan doen. succes en sterkte.
senna21 schreef:Beste TS,
Als ze zo mager is, zou ik er niet meer op gaan zitten, rijden, kunstjes doen oid.
Het lijkt al een oud paard.
Dit dier heeft al haar energie nodig om 'er te zijn'.
Je bent verzorgster, dus hebt geen zeggenschap over de behandeling; maar wel voor jouw gedrag.
Wees verstandig en stop met rijden etc.
BobbieLover schreef:K zou sowieso even over de wormkuur navragen,
En ook gewoon durven vragen aan de dierenarts.. wat jullie tegen de vermagering kan doen.
Krijgt ze beetje krachtvoer?