*Shetlanders*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:27

Nah, ik heb het nog maar 1x gezien, gelukkig!

Mijn verzorgshet gister dan... Had ze hooi gegeven en dat moeten ze blijkbaar niet want ze aten liever stro! Verward Dus volgende x maar het andere hooi geven! Maar ik was aan het uitmesten en dan moet je eerst het schrikdraad opendoen en dan kan je naar de mesthoop... En die laat ik altijd open als ze aan het eten zijn... Maar deze keer aten ze dus niet echt, dus ik ben in de stal aan het mesten en Astrid loopt naar de mesthoop Bloos! Dus ik erachter aan waardoor ze wat sneller ging, dus die gaat over de mesthoop naar het weiland erachter... Bloos! En ging ze beetje grazen en weglopen! Dus ik jaag dr naar de andere kant, en ff brood gehaald en toen kon ik dr gelukkig pakken Tong uitsteken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 11:29

Direct afstraffen en met hem naar een stukje wei of paddock lopen waar hij wel kan rollen. Timon heeft nog wel eens de neiging gehad, maar het is nog nooit gebeurd

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-04 21:54

Afstraffen doe ik ook wel ,maar zodra je naar de wei loopt doet ie het niet Verward . En met zulk weer zoals het nu is , kan ik niet eens naar de wei (te blubberig) En meneer doet het alsnog als je even niet in de buurt ben. Dan kom je terug en ben je nog net op tijd om het te zien opstaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 14:00

Gelukkig zijn mijn weides niet blubberig Haha! Alleen een deel van de bak is een en al blubber

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 20:14

Ik heb niet eens een bak ! Huilen Het is met zulk weer met alle 3 de paardje behelpen Weinig rijden en veel, heeeeeel veeeeeeel wandelen Haha! Als het weer mee zit (geen regen ofzo) heb ik er niet eens problemen mee Tong uitsteken