De allerlaatste keer:OPGEVEN BOKTSENIORPAARD

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:54

Sorry, ik heb nu ook geen tijd. Moet nog wat spullen bij elkaar pakken voor de keuring morgen.

starlet

Berichten: 908
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 23:36

GillyZidane"]
[quote="Cayenne schreef:
Het leek me duidelijk dat het om recente foto's gaat.Dat was in de vorige Topic immers ook zo.
De opgeeftermijn,gaat tot zondag,en daarna kunnen jullie stemmen.
Daarvoor komt weer een poll als het goed is.

heb op dit moment geen andere fotos, doordat mijn pc gechrasht is en ik deze van internet heb moeten halen....
[/quote]

Maar Lien, volgens mij is deze foto niet zo oud !!!!! Heb je die zelf niet gemaakt toen je net op Gilly reed ????? dan is de foto's hooguit 1 1/2 jaar oud.....
Groetjes,
Arlette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:11

Wordt het niet eens tijd om te stemmen? Lachen

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:06

Ik ga de wedstrijd maken in een nieuw topic, maar ik wacht nog even op twee foto's. Dus nog heel even geduld, dan komt het stem-topic zo snel mogelijk.

Tot die tijd kan iedereen zich dus nog op geven.

Liefs Margriet

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:13

mag astrid ook meedoen Haha! !!! ze is 21 jaar
Afbeelding
Afbeelding
go assie Tong uitsteken !

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:21

wat is het andere topic dan?
Haha!

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:55

Het andere topic is het stem topic, daarin kun je straks je top 10 opgeven dan reken ik uit welke pony/paard uiteindelijk Beste Bokt Senior paard/pony is.

Maar het topic is onderweg... ik wacht nog even op twee foto's die me gemaild zullen worden... dus nogeventjes geduld allemaal...

Miri

Berichten: 1622
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 12:55

hahaha oke!!!!!!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110721
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 14:04

Hee AngelsDitch!
Ik las dat jij het even van me overneemt! Alvast bedankt!!!!
Ik heb het nu erg druk,maar mijn meisje is terecht!!!!

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 14:33

Super Cayenne, ben hartstikke blij voor je!!!! Gefeliciteerd! Groot gelijk dat je het nu druk hebt... maar maak je geen zorgen het topic komt in orde.

ilse41
Berichten: 16
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 16:04

hoi Margriet , ik heb helaas geen foto van mijn schatje op de pc . Kan er misschien wel aan komen alleen niet vandaag. Morgen lukt misschien wel. Als dat te lang duurt dan moeten jullie maar gewoon gaan stemmen hoor. Maar wel lief dat je er zo veel moeite voor doet. Voor mij is ze nl toch nr 1. groetjes van ilse en karlink.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 16:59

Wanneer komt het toppic??

Stal_Fiore

Berichten: 9359
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:00

oke dan ga ik zo het topic maken

ilse41
Berichten: 16
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 17:27

hi Margriet , heel veel succes met het maken vd topic. Ben niewsgierig!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 18:04

Het TOPPIC voor te stemmen is klaar!!
Heeft AngelsDitch gemaakt!

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:54

owkeej ik ben nog net optijd Haha! Knipoog Haha! dus fancy moet ook meedoen!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fancy is al 25 jaar! bijna 26!!! op 15 december is ze jarig! ze is echt super speciaal voor mij omdat ik haar al 10 jaar heb en op haar heb ik leren rijden!!! ze heeft op dit moment rotstraal maar het gaat gelukkig al beter! stukje geschiedenis: 10 jaar geleden (toen fancy nog niet van mij was) werd ze heel erg hoefbevangen!! ze was toen van een kennis van mijn opa. Daar reed ze wedstrijden op best hoog niveau!!!! maar de dierenarts en hoefsmid waren al bij haar geweest maar het bleek dat er niets meer aan haar hoef gedaan kon worden. Toen moest me opa haar naar de slager brengen omdat hij dat zelf niet wou! mar mijn opa zei van neej dat doe ik niet. en toen heeft hij heb gekocht/gekregen van die man! Opa heeft toen zijn broer in canada opgebeld en gevraagd wat hij moest doen!! hij moest heel hard op het puntje van fancy's hoef slaan met een hamer! Mijn opa deed dat en fancy verging van de pijn! maar het bodje schoot goed en sinds dien heeft ze nooit meer kreupel gelopen! maar ze loopt ook niet helemaal zuper goed maar dat komt door dat ze kreupel is geweest! Fancy heeft heel erg geluk gehad want het was een kans op 1000000den!! Ik ben heel blij dat mijn opa dat gedaan heeft *LOL* Haha! Ze staat nu lekker op rust! afentoe ga ik nog eens met haar lopen wat ze helemaal geweldig vind! maar niet te ver want dat lukt helaas niet meer!! ze heeft vroeger ook veel veulens gehad! alleen de laatste 2 of 3 waren helaas dood geboren! Huilen
PS: op al die foto's is ze 25 jaar!!
KUSS ELLEN & BIKKEL FANCY!!!!!!!!
en natuurlijk wordt fancy eerste!! Tong uitsteken haha voor mij is ze altijd de winnaar hoor! zelfs als ze nu laatste wordt!!!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 22:39

fancylover schreef:
owkeej ik ben nog net optijd Haha! Knipoog Haha! dus fancy moet ook meedoen!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fancy is al 25 jaar! bijna 26!!! op 15 december is ze jarig! ze is echt super speciaal voor mij omdat ik haar al 10 jaar heb en op haar heb ik leren rijden!!! ze heeft op dit moment rotstraal maar het gaat gelukkig al beter! stukje geschiedenis: 10 jaar geleden (toen fancy nog niet van mij was) werd ze heel erg hoefbevangen!! ze was toen van een kennis van mijn opa. Daar reed ze wedstrijden op best hoog niveau!!!! maar de dierenarts en hoefsmid waren al bij haar geweest maar het bleek dat er niets meer aan haar hoef gedaan kon worden. Toen moest me opa haar naar de slager brengen omdat hij dat zelf niet wou! mar mijn opa zei van neej dat doe ik niet. en toen heeft hij heb gekocht/gekregen van die man! Opa heeft toen zijn broer in canada opgebeld en gevraagd wat hij moest doen!! hij moest heel hard op het puntje van fancy's hoef slaan met een hamer! Mijn opa deed dat en fancy verging van de pijn! maar het bodje schoot goed en sinds dien heeft ze nooit meer kreupel gelopen! maar ze loopt ook niet helemaal zuper goed maar dat komt door dat ze kreupel is geweest! Fancy heeft heel erg geluk gehad want het was een kans op 1000000den!! Ik ben heel blij dat mijn opa dat gedaan heeft *LOL* Haha! Ze staat nu lekker op rust! afentoe ga ik nog eens met haar lopen wat ze helemaal geweldig vind! maar niet te ver want dat lukt helaas niet meer!! ze heeft vroeger ook veel veulens gehad! alleen de laatste 2 of 3 waren helaas dood geboren! Huilen
PS: op al die foto's is ze 25 jaar!!
KUSS ELLEN & BIKKEL FANCY!!!!!!!!
en natuurlijk wordt fancy eerste!! Tong uitsteken haha voor mij is ze altijd de winnaar hoor! zelfs als ze nu laatste wordt!!!


Sorry, ik denk niet dat het nog kan. Want het toppic is al klaar voor te stemmen.

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:00

aaaaaaah waarom nou niet?? kan fancy er dan niet even bij?? zou ik echt helemaal toppie vinden!! Mirir heeft zich ook net vandaag opgegeven!! en er stond tot 7 december dus et kan nog!! anders hadden ze moeten zeggen van tot 6 december hoor!! maja!! is anders nie anders!

Sandy_

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:14

Ik stem op Ted! Van PolitieTed! Omdat hij heeft een superlief hoofdje! Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:40

banjers schreef:
Ik stem op Ted! Van PolitieTed! Omdat hij heeft een superlief hoofdje! Haha!

In dit TOPPIC kun je niet stemmen. Klik maar in mij onderschrift op die link. Daar moet je een TOP 10 maken, dus ook niet op 1 paard stemmen.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:41

fancylover schreef:
aaaaaaah waarom nou niet?? kan fancy er dan niet even bij?? zou ik echt helemaal toppie vinden!! Mirir heeft zich ook net vandaag opgegeven!! en er stond tot 7 december dus et kan nog!! anders hadden ze moeten zeggen van tot 6 december hoor!! maja!! is anders nie anders!

Ja, het zal best dat er nog mensen zijn geweest die zich vandaag op hebben gegeven. Maar dat was voor ze het TOPPIC voor te stemmen heeft gemaakt. Er heeeft duidelijk gestaan dat ze het TOPPIC ging maken.