Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Summer2000 schreef:Pletje123 schreef:Mijn paard heet Zwarte Parel ( wel in het Engels dan) en zo heette hij al toen ik em kocht. Tjah..
Dan is het een ander verhaal.
Maar ik kan me er gewoon vreselijk aan ergeren als mensen roepen: Kijk mijn mooie Zwarte Parel eens! En het is een dikke uitgezakte shetlander.
Summer2000 schreef:Pletje123 schreef:Mijn paard heet Zwarte Parel ( wel in het Engels dan) en zo heette hij al toen ik em kocht. Tjah..
Dan is het een ander verhaal.
Maar ik kan me er gewoon vreselijk aan ergeren als mensen roepen: Kijk mijn mooie Zwarte Parel eens! En het is een dikke uitgezakte shetlander.
Fiffill schreef:Maar waarom zou je je daar druk om maken? Al noem je je paard "zak meel" of "diamantje", nou envoor die mensen zal het wel hun zwarte parel zijn. Ik vind ook niet elke Fries een zwarte parel.
noahlady schreef:Fiffill schreef:Maar waarom zou je je daar druk om maken? Al noem je je paard "zak meel" of "diamantje", nou envoor die mensen zal het wel hun zwarte parel zijn. Ik vind ook niet elke Fries een zwarte parel.
nee, vind ik ook! echt niet elke fries is een zwarte parel... vind je het dan ook niet kunnen, TS?
Een "lelijke" fries, die door zijn baasje zwarte parel genoemd word??
Summer2000 schreef:noahlady schreef:
nee, vind ik ook! echt niet elke fries is een zwarte parel... vind je het dan ook niet kunnen, TS?
Een "lelijke" fries, die door zijn baasje zwarte parel genoemd word??
Een fries is een fries, lelijk of niet en die bijnaam hoort nou gewoon bij de Fries.