Nooit ben ik er achter kunnen komen van welk ras deze pony op de foto nou was (dit heeft wel de grondslag gelegd voor mijn mini gekte, alles wat klein is, is al snel goed bij mij

Ze zijn van 1mtr tot 1.20m ongeveer en er zijn er niet veel van.
Dit is dus de pony die ik jaren geleden op de foto heb gezien en die ik nog steeds niet ben vergeten!
Wie heeft info over dit ras of weet waar ik het kan vinden? (liefst op i-net) en misschien.....zit er wel iemand op Bokt met een Kaspische pony waar ik deze kanjer(s) eens irl kan bewonderen?
Ik wil heel graag eens zien hoe deze diertjes er in het echt uitzien maar ben ook op zoek naar een site waar ik veel info kan vinden voor ik besluit naar Engeland te gaan en ga proberen er een veulen van te bemachtigen (eerst even sparen

Ik denk dat dit het ras is waar ik al eigenlijk jaren naar op zoek ben en na het zien van dit diertje in het echt kan ik besluiten of ik in dat ras door wil gaan (mijn andere kanjers gaan niet weg hoor)
Dus wie o wie heeft er misschien 1 staan (en dan wel een raszuivere want anders heb ik er nog niet veel aan

Alvast bedankt!!!