Camarguepaard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lightielight

Camarguepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-12 06:42

Graag zou ik jullie wat meer kennis willen laten maken met het Camarguepaardje. In Nederland zijn ze nog niet zo bekend en dat is eigenlijk jammer.
Sinds kort hebben we in Nederland een "Camargueclub" opgericht, een initiatief van enkele camarguepaard-liefhebbers!
Ik geef jullie hierbij de link van de site

http://www.camargueclub.nl

Ik kan hier nog een heleboel gaan vertellen over deze superleuke paardjes maar ik denk dat de site voor zich spreekt.
Heb je toch nog vragen, opmerkingen etc. dan kun je mij natuurlijk altijd mailen, PB-en etc.

groetjes,
Jacqueline

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-12 16:08

Superleuk! Ik heb het eerste boek van Rolf en Heleen over hun aankoop van hun Franse boerderij nog steeds op mijn nachtkastje liggen. Dromen mag, niet waar? Ik zag wel op de website dat de koe, de varkens en de schapen plaats hebbeng gemaakt voor de paarden. Ik kan alleen maar zeggen: HEEL verstandig (ook al is bloedworst van je eigen varken nog zo lekker).

Lightielight

Re: Camarguepaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-12 08:58

Super!
Zou je met de camarguepaarden willen kennismaken kun je bv. bij hen voor een week een huis huren...je kunt dan door de week gratis gebruik maken van hun camarguepaardjes.....ze hebben 5 a 6 prachtige buitenritten uitgezet....( er is er zelfs eentje waar bij je halverwege een echte franse lunch krijgt) heerlijk rijden... voor paardenliefhebbers bijna een "must".......

nicolanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-12 16:04

Sinds begin april heb ik een berber, ik had al een kwpn'er, dus nog een camarguepaard erbij dat wordt financieel toch echt te veel! Maar mijn berbertje staat zo'n 200 kilometer ten zuiden van Heleen en Rolf nog lekker groot te worden, dus op weg naar mijn berber een keertje gaan eten bij hun dat ga ik nog wel proberen!

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-12 16:26

Nicolanca: super idee... het eten op vrijdag, zaterdag en zondag is heerlijk (wel reserveren van te voren)....