Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maar het zou wel handig zijn als je (de andere) Bokkers vertelt waar die foto's dan staan.
nou ik heb genoeg appaloosa s gezien hoor en die zijn n stuk kleiner en meestal iets anders van bouw .....deze gekke Pointer is ook echt verliefd geworden op n Appaloosa Merrie die tegelijk tydig op dezelfde stal terecht kwam als Pointer
hij heeft helaas vaak wat Hengsten kuren en werd dus zo veliefd dat die de Box is uitgesprongen ....ja echt waar uit stilstand en het was zeker 1.35 m hoog .......ik heb altyd gemeend dat die dat niet zou doen
en waarachtig toch wel ......toen moest ik vertrekken en ben n kilometer verder gaan staan op zo n soort gelijke stal ...en nu staat die alleen in de wei
ja n echt duveltje .... hij heeft zeker gezelschap van n paar ruinen naast hem hoor ...maar wel met n schrikdraadje ertussen want anders komen zn hengstenstreken tevoorschijn
...Dit lekker ding is ook zeer gedrongen van postuur en kan heel sterk zn achterhand gebruiken zoals te zien is bij Bernd Banderop zijn paarden ( deze werkt alleen maar met Knapstruppers ) ............
maar papieren zegt ook niet alles vandaar ...........DANK JULLIE WEL HOOR VOOR DE MENINGEN XX Pointer en medeverzorgster Oh ja hij is 1.60 m Hoog buksbunny schreef:Als ik zo die foto s zie van pvdbosch dan is hij gewoon n Knapstrupper ...heeft dezelfde bouw !!!!!1![]()