Maar hoe zit dat nou precies?
Iemand ervaringen ermee?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arrabel schreef:Ik wil hier wel wat over zeggen, ik denk dat een Draver prima geschikt is als recreactiepaard en galopperen kunnen ze leren.
Maar ik ben wel van mening dat sommige rassen voor een bepaald doeleinde zijn gefokt en dat je daar ook respect voor moet hebben, je kan met een draver niet heel actief gaan dressuren of met een tuiger z springen worden.
Wij hebben bij ons op stal beide aan de hand gehad, een meisje die dacht met haar tuiger wel even springwedstrijden te gaan rijden.. aan het eind van het verhaal hele tuiger in elkaar.
Om met een draver te gaan dressuren heeft denk ik geen consequenties voor zijn gezondheid maar ze zijn er gewoon niet op gebouwd en daarom is het een stuk moeilijker voor hun en daarom vind het ook niet helemaal eerlijk.
Daarbij... ik weet uit ervaring dat er nogal word gelachen door de andere mensen als je de ring binnen komt rijden met een draver...
WendyBZ schreef:amyyy55 schreef:Veel mensen zeggen dat dravers niet geschikt zijn als recreatiepaarden, of galopperen.
Maar hoe zit dat nou precies?
Iemand ervaringen ermee?
Veel mensen weten niet waarover ze pratenEn veel mensen vergeten dat de wereld niet ophoudt na dressuur of springen