Denk dat ik hier goed terecht kan met mijn vraag, aangezien er volgens mij behoorlijk wat Tinker-liefhebbers zitten...
Mijn vraag is de volgende: Wat vinden jullie een redelijke (vraag)prijs voor een Tinkerhengstveulen van begin juli dit jaar?? Hij heeft een tweede premie en een bekende papa, verder zijn de ouders rond de 1.55m dus verwacht wordt dat ook hij een flinke Tinker zal worden...
Het is trouwens een driekleur.Kom maar op met jullie bedragen, kijken of het ongeveer klopt met mijn idee!!
Maar een duizend euro zeker. Veel geld man, brrrrr....
van 'm?!
-prijs... Nu moet íe dan toch maar gecastreerd worden... Met een merrie kun je die optie om te fokken "altijd" open laten...
. Het stamboek is nog steeds opengesteld en mits een keuring zal ook mijn hengst worden opgenomen en papieren krijgen ...... kan zelfs goedgekeurde dekhengst worden! Ik zou me niet blind staren op een vader of moederdier ... tenslotte is ook bij die tinkertjes waarvan de ouders gekend zijn slechts één generatie gekend, en da's nog echt geen garantie op kwaliteit ... Wat wel garantie is ; is voortgaan op je eigen persoonlijke voorkeur ... een ander zal er misschien niet zo enthousiast op reageren, bekijk maar eens het taxatietoppic van de tinkers ... en je zal merken wat ik wil zeggen. De ene zegt dat tinker X echt megacool is terwijl de andere hem/haar "zwak" zal vinden .....
.