Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vikki schreef:Ik persoonlijk vind Russisch/Pools/Engels gefokte arabieren fijne sportpaardjes... Egyptische en Spaanse arabieren vind ik prachtig maar imo meer showpaardjes...
jeanneke"]
[quote="vikki schreef:Ik persoonlijk vind Russisch/Pools/Engels gefokte arabieren fijne sportpaardjes... Egyptische en Spaanse arabieren vind ik prachtig maar imo meer showpaardjes...
Maar als er een mening wordt gevraagd dan is mijn algemene mening dat mijn persoonlijke voorkeur uit zou gaan naar Russisch/Pools/Engels...
Ik vind ze er vaak gewoon iets rijtypischer uit zien... wat overigens niet weg neemt dat er geen fantastische Egyptische en/of Spaanse arabieren zijn natuurlijk he... het is gewoon een hele algemene en persoonlijke mening... Ik vind alle arabieren prachtig. Denk dat mijn voorkeur stiekem wat meer uit gaat naar de iets steviger gebouwde arabier omdat dat beter bij mij past... en dus voor het 'rijplaatje' voor mij geschikter zou zijn... in het algemeen. Maar ik kan ook uren door kleppen over de meest prachtige Egyptische arabieren die ik fantastisch vind onder het zadel... Spanjaarden weet ik wat minder van...