ik heb een vraag welk ras is dit en hoe noem je deze kleur. ik ben hier er benieuwd naar om dat het mijn lievelingspony is en ik het na uren speuren in mijn boeken gewoon niet kon vinden. betere foto's volgen misschien nog. (in zijn zomervacht) :
Eerste wat in me opkomt qua rassen zijn de konik of een ijslander. Die aanname is veelal vanwege de kleur en minder gebaseerd op de bouw. Kleine hint: plaats eens een foto van de zijkant waar de rug en de neuslijn goed te zien zijn (dus meer op hoogte van het paard). Zo is het een stuk beter te beoordelen.
Laatst bijgewerkt door _Denise_ op 27-10-11 21:00, in het totaal 1 keer bewerkt
ja ik denk ook dat er wel wat fjord in zit maar wat denken jullie van die van mij dan?nou hier is dan de beloofde foto deze is 1 maand gelede ongeveer gemaakt toen ik terugkwam van een bosritje.en een foto die ik zelf heel mooi vind van hem . ik weet ook niet wie of wat de ouders zij zomers is hij zwart en swinters bruin stokmaat 1.40 m maar is pas 3.5 jaar
koninck denk ik en de laatste... echt geen flauw idee!!
Coby
Moderator Over Paarden
The one and only
Geplaatst: 27-10-11 21:16
Zoals _denise_ al heel goed schreef is hier een centraal topic voor. In dit topic [RPA] [Centraal] Welk ras is mijn pony/paard deel 3 kun je opnieuw je foto plaatsen met bijbehorende vragen. Dit topic gaat daarom op slot.