ik ben sinds een jaar niet echt actief meer met paarden bezig (nog steeds wel een beetje maar rijden en werken is flink verminderd vanwege tijdgebrek en het verliezen van een paard waar ik een hele sterke band mee had/heb) en met het werken op de manege ben ik ook al een jaar gestopt maar nou werd ik gister ineens gebeld... of ik wil ringmeesteren bij de indoors. ze wisten wel dat ik gestopt was met werken op de manege maar blijkbaar stond ik nog steeds wel op hun lijst. ik heb gezegt dat ik er even over na zou denken en dat ik het nog zou laten weten wat ik zou doen. nu denken jullie misschien van 'maarja wat maakt dat nou uit, is leuk toch' maar ik weet niet zeker of ik het nog wel wil, mede door de voorgeschiedenissen op de manege.
en nu komt mijn dilemma:
aan de ene kant lijkt het me hartstikke leuk om weer wat met paarden te gaan doen want tja ben er toch al heel wat jaar mee bezig en ik mis het best wel. maar aan de andere kant heb ik wel zoiets van tja ik heb het hoofdstuk manege al afgesloten omdat dat gewoon niet meer lekker liep. (het hele verhaal erom heen is een beetje te lang om nu neer te gaan zetten..

nu is mijn vraag aan jullie...
wat zouden jullie doen??