Ik rijd sinds een half jaar de pony van mijn achternicht bij, een super leuke NRPS merrie. Nou is het de bedoeling dat ze na de zomer verkocht gaat worden, mijn nicht verhuisd naar haar vriend in Utrecht en heeft dan geen tijd meet voor Roos. Wij vroegen ons af wat jullie voor haar zouden betalen of wat jullie een geschikte prijs vinden. Info over Roos:
Roos is een 9 jarige NRPS D-pony. Ze meet ongeveer 1.42m. Roos heeft nooit officiële wedstrijden gereden, ze is wel eens mee geweest op een onderlinge. Ze is super verkeersmak, heeft super leuke en mooie gangen en maakt ook een mooie sprong, een echte allrounder. Ik heb laatst ook een cross les met haar gedaan, dit was haar eerste keer en ze deed het super, liep zo het water in en sprong alles! Roos is wel een dame met "pit". Ze heeft iemand nodig die rustig blijft onder het rijden, ze wordt snel zenuwachtig als jij dat ook wordt. Ze is zeer fijn in haar mond en erg leergierig. Op buitenrit kan ze ook iets heet worden maar dit is uit enthousiasme, ze zal nooit zonder goede reden bokken/steigeren etc. Ook braaf is de omgang en op stal. Kent de trailer, moet alleen nog iets mee geoefend worden. Roos zou zeker niet mis staan in de sport.

Ik wist trouwens ook niet in welk taxatie topic ik haar moest plaatsen, vandaar dat ik hem hier heb geplaatst.