Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnetje81 schreef:Al mijn paarden reageerden raar op shetjes of kleine pony's. En meestal luisteren ze voor geen meter en zijn het niet echte kindvriendelijke pony's. Er zijn maar weinig shetjes die ECHT braaf zijn en goed te rijden door een klein kind. Ze zijn ook loei sterk
yashilha schreef:Zonnetje81 schreef:Al mijn paarden reageerden raar op shetjes of kleine pony's. En meestal luisteren ze voor geen meter en zijn het niet echte kindvriendelijke pony's. Er zijn maar weinig shetjes die ECHT braaf zijn en goed te rijden door een klein kind. Ze zijn ook loei sterk
Nou hier ben ik het dus totaal NIET mee eens!!
Mijn kids hebben erg veel plezier van onze shet en van de vorige ook(helaas overleden)
Heb ik zeker toevallig twee super brave getroffen,geloof het zelf!!
knollentuin schreef:ach haat en liefde liggen hier dicht bijelkaar..als ik m braaf hier op de poetsplaatszie staan terwijl mn kleine dochtertje m poetst en vlecht en hij met engelengeduldalles ondergaat [ondertussen volgestopt wordt met snoepje] of ik zie m weer s onder het hek van de wei uitwringen
of hangend met vvorbenen uit de paddock[achterkant er nog in..] tja...
ZusJacobs schreef:
Die mensen moeten eens wat beter naar zichzelf gaan kijken, het is zo makkelijk alles af te schuiven op andere dieren/mensen..
Joscaa schreef:Meeste paarden moeten Shetlanders inderdaad niet, want als een shetlander mept, mept hij vaak tegen de onderkant van het paard, en dat is erg pijnlijk.