Leuke chetlanders.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 18:36

Debo schreef:
ik heb ook een Chetlander Tong uitsteken ...

Zie hier de wilde hengst Schijnheilig

Skippy Mexx Purseyval van de Angelsditch

*foto*
*foto*

Haha!


Ik moet toegeven je hebt een geinige Chet, alleen snap ik niet waarom hij er bij is met de shows. Staat hij niet in de weg? Verward Haha!

Begint hij al een beetje hengstentrekjes te krijgen? Heb eigenlijk geen ID hoe oud ie is Tong uitsteken

Zijn hoofdje is mooi, maar zijn bouw is nog apart, maar ik geloof dat hij zeker nog niet zo oud is hé?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:47

Marieke_456"]
[quote="Debo schreef:
ik heb ook een Chetlander Tong uitsteken ...

Zie hier de wilde hengst Schijnheilig

Skippy Mexx Purseyval van de Angelsditch

*foto*
*foto*

Haha!


Ik moet toegeven je hebt een geinige Chet, alleen snap ik niet waarom hij er bij is met de shows. Staat hij niet in de weg? Verward Haha!

Begint hij al een beetje hengstentrekjes te krijgen? Heb eigenlijk geen ID hoe oud ie is Tong uitsteken

Zijn hoofdje is mooi, maar zijn bouw is nog apart, maar ik geloof dat hij zeker nog niet zo oud is hé?
[/quote]

hij is mee naar de show's omdat rydar en mexx onafscheidelijk zijn rydar gaat niet zonder mexx en mexx niet zonder rydar.. Mexx gaat ook altijd mee op buitenrit , menritjes enz..

Hij is 1,5 jaar nu.. en ja hij begint al aardig hengst te worden

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:51

zo, mexx heeft ook al een aardig grasbuikje gekregen *bekend probleem Schijnheilig *

Maar hij heeft nog steeds een super leuk koppie Lovers
En wel fijn dat hij al mee naar de shows gaat, kan hij mooi wennen aan het publioek en al die 'enge' geluiden Knipoog

En marieke, Timon was nooit zo goed geweest als jij hem niet had geholpen Tong uitsteken

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:54

Mexx is... goddelijk Kwijl Debo, jij moet wel heeeeeeel erg trots zijn op die kleine vent Lovers

Als ik later 'groot' ben (:D) wil ik heeeeeeeeeeeeeeel veel chetjes!! Haha! Ben echt verliefd op deze kleine 'paarden'!!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:56

Elke schreef:
En marieke, Timon was nooit zo goed geweest als jij hem niet had geholpen Tong uitsteken


Whahahahahaha geholpen! Goede avond Elke Tong uitsteken
Maar door zijn slimmigheid is hij zo geworden Knipoog

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:57

Marieke_456"]
[quote="Elke schreef:
En marieke, Timon was nooit zo goed geweest als jij hem niet had geholpen Tong uitsteken


Whahahahahaha geholpen! Goede avond Elke Tong uitsteken
Maar door zijn slimmigheid is hij zo geworden Knipoog
[/quote]

Yess.. I know een beetje krom geschreven Haha! Bloos!
Maar je weet wat ik bedoel Tong uitsteken

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 21:58

een beetje? Schijnheilig How slowchat Lips are sealed

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:31

Marieke_456 schreef:
een beetje? Schijnheilig How slowchat Lips are sealed


hihi, ja idd! Laten we maar eens een leuke gespreks-onderwerp verzinnen Haha! Weten jullie waar ik aan zat te denken...? 't lijkt mij leuk om eens een shetten-meeting te houden! Ik wil Zorro, Timon en Cor (en alle shetten waarvan ik de naam ff niet weet) + baasjes wel eens IRL bewonderen! Wat vinden jullie van mijn idee?! Lachen idee afkomstig van Koos... Schijnheilig Koos wil vrienden maken *LOL*

Groetjes Jessie

Dreamy

Berichten: 24067
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-03 23:38

wij hebben ook een supershet op de manege staan!
dies zoo klein joh!
wel lief! Schijnheilig

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:23

Jessie88"]
[quote="Marieke_456 schreef:
een beetje? Schijnheilig How slowchat Lips are sealed


hihi, ja idd! Laten we maar eens een leuke gespreks-onderwerp verzinnen Haha! Weten jullie waar ik aan zat te denken...? 't lijkt mij leuk om eens een shetten-meeting te houden! Ik wil Zorro, Timon en Cor (en alle shetten waarvan ik de naam ff niet weet) + baasjes wel eens IRL bewonderen! Wat vinden jullie van mijn idee?! Lachen idee afkomstig van Koos... Schijnheilig Koos wil vrienden maken *LOL*

Groetjes Jessie
[/quote]

Ik voel me vereerd Schijnheilig
Ja, ik heb ook erg zin in een meeting, maar ik weet niet waar jullie allemaal wonen. Met Timon wil ik ook overal mee naar toe sleuren, maar helaas, ik heb geen vervoer. Dus of het moet te fietsen zijn (evt. karrenrit Pling ) of anders zal ik mijn ouders nog heel lief aankijken, maar iig ga ik niet uit Noord-Holland... Haha! En als hier iemand komt met shet: Er is 1 weitje over evt. Nou ja... wie wil? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:34

Jessie88 schreef:
Mexx is... goddelijk Kwijl Debo, jij moet wel heeeeeeel erg trots zijn op die kleine vent Lovers

Als ik later 'groot' ben (:D) wil ik heeeeeeeeeeeeeeel veel chetjes!! Haha! Ben echt verliefd op deze kleine 'paarden'!!



ruilen Haha! Koos vind ik echt geweldig!!! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:36

fototje gamaakt op de show van afgelopen weekend..... Neej zijn buikje is niet gegroeid Schijnheilig

Afbeelding

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 10:38

Zijn staartje zit al aardig in de groei Tong uitsteken Geinig beessie! Was het trouwens zijn broertje die te koop stond op marktplaats? Die had ik gespot wat een plaatje Kwijl Heb je meer foto's van je show die we niet gezien hebben? Schijnheilig

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:30

Debo"]
ruilen Haha! Koos vind ik echt geweldig!!! Lovers
[/quote]

Bloos! dan mag jij mijn Koozie vrijheidsdressuur leren Haha!

[quote="Debo"]
fototje gamaakt op de show van afgelopen weekend..... Neej zijn buikje is niet gegroeid Schijnheilig
[/quote]

Achjoh, dat buikie is alleen maar gezond En trouwens... niet alleen zijn buik is gegroeid, maar hij is sowieso heel erg gegroeid!

[quote="Marieke_456 schreef:
Ik voel me vereerd Schijnheilig
Ja, ik heb ook erg zin in een meeting, maar ik weet niet waar jullie allemaal wonen. Met Timon wil ik ook overal mee naar toe sleuren, maar helaas, ik heb geen vervoer. Dus of het moet te fietsen zijn (evt. karrenrit Pling ) of anders zal ik mijn ouders nog heel lief aankijken, maar iig ga ik niet uit Noord-Holland... Haha! En als hier iemand komt met shet: Er is 1 weitje over evt. Nou ja... wie wil? Haha!


tsjah, jij woont precies aan de andere kant van Nederland... maar... we hebben een trailer, dus opzich zou het wel moeten kunnen Haha! Moet ik mijn ouders wel heeeeeel lief aankijken! Tong uitsteken
Maarehm, je woont dicht bij het strand, ofniet? (ff het landkaartje bestudeerd) Ik bedoel... het zou helemaal toppie zijn als we er een strandmeeting van zouden maken Pling
Ik wil al heel lang een keer met Koos naar het strand... mag ie héél hard rennen aan de longeerlijn... en zwemmen..... *en jessie droomt verder Schijnheilig *
Laatst bijgewerkt door Jessie88 op 06-09-03 12:33, in het totaal 1 keer bewerkt

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 12:32

Mooie chetlanders(;)) allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:16

Marieke_456 schreef:
Zijn staartje zit al aardig in de groei Tong uitsteken Geinig beessie! Was het trouwens zijn broertje die te koop stond op marktplaats? Die had ik gespot wat een plaatje Kwijl Heb je meer foto's van je show die we niet gezien hebben? Schijnheilig


van mexx niet nee die heeft enkel het ere rondje mee gelopen...

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 13:27

Debo schreef:
van mexx niet nee die heeft enkel het ere rondje mee gelopen...


Aaahh, nog even en hij mag mee doen met de grote shows! En dan kom ik zekerz kijken!

ukkiepuk

Berichten: 4217
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:19

Jessie88"]
Weten jullie waar ik aan zat te denken...? 't lijkt mij leuk om eens een shetten-meeting te houden! Ik wil Zorro, Timon en Cor (en alle shetten waarvan ik de naam ff niet weet) + baasjes wel eens IRL bewonderen! Wat vinden jullie van mijn idee?! Lachen idee afkomstig van Koos... Schijnheilig Koos wil vrienden maken *LOL*
[/quote]

[quote="Marieke_456 schreef:
Ja, ik heb ook erg zin in een meeting, maar ik weet niet waar jullie allemaal wonen. Met Timon wil ik ook overal mee naar toe sleuren, maar helaas, ik heb geen vervoer. Dus of het moet te fietsen zijn (evt. karrenrit Pling ) of anders zal ik mijn ouders nog heel lief aankijken, maar iig ga ik niet uit Noord-Holland... Haha! En als hier iemand komt met shet: Er is 1 weitje over evt. Nou ja... wie wil? Haha!


Ik woon in het midden dus dat is het handigst Tong uitsteken Ruimte zat bij ons..... Haha!

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-03 18:19

Jessie88"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Ik voel me vereerd Schijnheilig
Ja, ik heb ook erg zin in een meeting, maar ik weet niet waar jullie allemaal wonen. Met Timon wil ik ook overal mee naar toe sleuren, maar helaas, ik heb geen vervoer. Dus of het moet te fietsen zijn (evt. karrenrit Pling ) of anders zal ik mijn ouders nog heel lief aankijken, maar iig ga ik niet uit Noord-Holland... Haha! En als hier iemand komt met shet: Er is 1 weitje over evt. Nou ja... wie wil? Haha!


tsjah, jij woont precies aan de andere kant van Nederland... maar... we hebben een trailer, dus opzich zou het wel moeten kunnen Haha! Moet ik mijn ouders wel heeeeeel lief aankijken! Tong uitsteken
Maarehm, je woont dicht bij het strand, ofniet? (ff het landkaartje bestudeerd) Ik bedoel... het zou helemaal toppie zijn als we er een strandmeeting van zouden maken Pling
Ik wil al heel lang een keer met Koos naar het strand... mag ie héél hard rennen aan de longeerlijn... en zwemmen..... *en jessie droomt verder Schijnheilig *
[/quote]

Hmm.. Ik kan evt. wel fietsend gaan (= een half uur) of anders kan ik de vorige eigenaar van Tim lief aankijken dan kunnen we naar eht strand Haha!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 13:50

ukkiepuk"]
Ik woon in het midden dus dat is het handigst Tong uitsteken Ruimte zat bij ons..... Haha!
[/quote]

Dat is idd ook een optie Tong uitsteken Ruimte zat... voor hoeveel shetjes? Haha!

[quote="Marieke_456 schreef:
Hmm.. Ik kan evt. wel fietsend gaan (= een half uur) of anders kan ik de vorige eigenaar van Tim lief aankijken dan kunnen we naar eht strand Haha!


Naar het strand lijkt me echt super.... *droom*droom* Maar in welke tijd van het jaar is het rustig op het strand?

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:00

Jessie88"]
[quote="Marieke_456 schreef:
Hmm.. Ik kan evt. wel fietsend gaan (= een half uur) of anders kan ik de vorige eigenaar van Tim lief aankijken dan kunnen we naar eht strand Haha!


Naar het strand lijkt me echt super.... *droom*droom* Maar in welke tijd van het jaar is het rustig op het strand?
[/quote]

Pffff... geen ID Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:31

Afbeelding

dit is de mijne
3 jarige merrie
roodschimmel
naja tis ene luxe shet of een halve!
verder staan er foto's in mijn profiel!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 17:53

Ik kan wel komen, alleen moet ik eerst aan de NS vragen of ze ook paardewagons hebben Schijnheilig
En bij ons kun je ook zwemmen Tong uitsteken

En Bokt's Grand Prix chetlander moet ik natuurlijk ook een keertjes vastleggen met mijn digi, even als De show chet van debo en de Super chet van marieke en Natuurlijk Haflander koos die ook bij mijn favorieten hoort Lachen Haha!

En Reddytobias, is jou shetlander toevallig een moorkopje?

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 18:21

maaruh... waar en waarneer ist nouw?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 20:23

Jaaa, zullen we met z'n alle naar Elke gaan? De datum maakt mij niet zoveel uit eigenlijk... Volgend weekend ben ik al weg met Fraeva, maar die week daarna kan ik wel komen Tong uitsteken Dat wordt dan 20 september... Kunnen jullie zaterdag 20 sept? Haha! hihi, ik ben het allemaal al aan het regelen Schijnheilig