Friese paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ziji

Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 16:13

hallo allemaal!
Ik heb even een vraagje, ik heb werkelijk geen enkel verstand van friese paarden, over een goede afstamming van een KWPN'er kan ik je nog wel wat vertellen.... maar friesen????? Nu heeft een kennis van ons gevraagd om eens rond te kijken voor een buitengewoon goede fries (voor zijn vrouw, geld speelt geen rol, je kent het wel) maar waar te beginnen? Wie kan me een aantal zeer goede dekhengsten aanbevelen waar ik mijn zoekopdracht op los kan laten of wie weet er een echt heel goede fokker? Nou ik ben enorm beniuwd naar de reacties! Alvast bedankt!

kellymeup84

Re: Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 23:31

hai

ik zou eens beginnen om iemand te zoeken die wel verstand heeft een fries.Dit is een heel mooi,sierlijk en appart paardensoort.Om een mooie fries te vinden en ook een goede moet je wel iemand hebben uit de friesche wereld.Een goede en mooie fries kost veel zoekwerk maar zorgt voor heel veel plezier.

Succes

friesiszwart

Re: Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-10 14:42

Kijk eens op mijn website; www.fanerberveld.nl
Mocht je vragen hebben over mijn paarden of een andere fries (gericht) dan kun je ook kontakt met mij opnemen wellicht dat ik je kan helpen aan informatie.