Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304
DemL schreef:B
Paint vind ik geweldige paarden. Waanzinnig echt met de diverse bonte patronen en helemaal als ze echt een complete witte snuit hebben en lichte ogen. Maar helaas zie ik geen Paint die binnen mijn budget zou vallen. Wel diverse kruisingen, zoals een kruising Paint/Haflinger. Ook wel grappig.
Maar als ik alleen zou kijken op uiterlijk dan zou ik uitkomen op een bont paard met blauwe ogen
DemL schreef:Krijg wel een beetje het idee dat iedereen z'n eigen favoriet voorsteltWaarom is die jij voorstelt nu beter dan de anderen die hier genoemd worden?
DemL schreef:Krijg wel een beetje het idee dat iedereen z'n eigen favoriet voorsteltWaarom is die jij voorstelt nu beter dan de anderen die hier genoemd worden?
@Roo_19: Nee, nog geen echte actie ondernomen. Heb ook geen haast.
8nnemiek schreef:Ik zou iig een paard nemen met een korte rug en stevige bouw, dan kunnen ze wat meer gewicht aan. Geen fries dusDie korte stevige paardjes kunnen ook goed wat trekken.
Als je een bonte zoekt kun je ook kijken naar een noriker bv, of een grote tinker. Karakter is echt per paard verschillend. De meeste koudbloeden zijn lang niet zo braaf en rustig als sommige mensen denken
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 0 bezoekers