fries paard ruin met krom voorbeen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NICCI38

fries paard ruin met krom voorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-10 21:58

Wie weet wat je ongeveer moet geven voor een friese ruin van 5 met een krom voorbeen en niet meer geschikt is om dressuur mee te rijden. Licht recreatief.

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:33

Hallo, ik heb een merrie (fries) gekend met een krom voorbeen. Ik weet alleen niet precies de taxatie waarde meer van dat paard.
Misschien kun je hem laten taxeren omdat wij verder het paard niet kennen natuurlijk.
Maar waarom nou dat paard eigenlijk? Heb je er een band mee?

Succes met wat je gaat doen

luffwinny

Re: fries paard ruin met krom voorbeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:36

Ik zou er €1000 maximaal voor willen geven. Het paard is nog jong en wie weet wat voor problemen die er nog mee gaat krijgen in de toekomst?

vdTippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 21:54

Nou daar had ik nog geen 500,- voor over.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:13

Indien het paard kan wat je met het paard zou willen doen, ook op termijn zou ik niet meer geven dan de slachtwaarde.

xxdiorxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:12

friesiszwart schreef:
Indien het paard kan wat je met het paard zou willen doen, ook op termijn zou ik niet meer geven dan de slachtwaarde.

Dat vind ik nou ook weer overdreven hoor, je kan er gewoon een goede band mee hebben en hem elke dag lekker kunnen verzorgen enzo. Dan hoef je toch ook niet per see ermee te rijden.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:14

xxdiorxx schreef:
friesiszwart schreef:

Dat vind ik nou ook weer overdreven hoor, je kan er gewoon een goede band mee hebben en hem elke dag lekker kunnen verzorgen enzo. Dan hoef je toch ook niet per see ermee te rijden.

Ik ben ook van mening dat het dier niet meer waard is dan de slachtwaarde.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-10 03:10

Voor taxaties zijn er de diverse centrale taxatietopics,, de links vind je in de charter. Let er wel op dat de eigenaar van het paard toestemming moet geven om zijn paard hier op bokt te laten taxeren.