)zelf kan ik niet kiezen eigenlijk moet er zo een in mijn schoot worden geworpen..
vroeger wilde ik een tinker en ben hier helemaal idolaat van maar deze zijn helaas te klein aangezien ik groot ben groot postuur enzoo
daarnaast vind ik friezen parels en mooi om te zien maar niet bij mij passen.
kwpn vind ik ook gaaf maar dan recreatief een oudere merrie te rijden en een veulentje bij te fokken maar dat vind ik weer zo gewoontjes..

het liefst heb ik een mengelmoesje met de meest rare kleur die je maar kan bedenken van +- 1.68 to 1.73 hoog en dan lkkr groot en grof gebouwd ... of is er toevallig zo'n ras waar ik niet van weet..
ook geloof ik dat het een paard moet zijn wat bij je karakter moet passen.. ik ben namelijk heel rustig en heel geduldig als ik met paarden omga.. ook wil dat het paard zo moet zijn rustig en kool in het hoofd..:d
welk ras raad jij mij aan ?? (die ik pas over een paar jaar koop tenzij ik miljoenen win
)xx

Wanneer je echt gaat kijken voor een paard zou ik gewoon goed op het karakter letten en zo, je ziet snel genoeg of een paard je aanspreekt qua uiterlijk & karakter, of niet.