interesse in Tinker paarden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElineV

interesse in Tinker paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 13:32

ik heb misschien een wonderlijke vraag, en ik weet ook niet precies of ie hier wel op de juiste plek is, maar mijn vraag is de volgende:
een bevriende paardenarts - zoon van beroemde dr Offereins- woont in Ierland; is daar DA en paardenarts.
Hij vroeg mij of er belangstelling is in NL voor Tinkers; die worden dan daar gekeurd (door nederlandse da), verzekerd en onder t zadel gebracht.

enig idee?

lxrissa

Re: interesse in Tinker paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:19

Uhm, en wat is dan precies de bedoeling?
Moet je een stal weten ofzo?

Of.. wat?

friesiszwart

Re: interesse in Tinker paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 07:14

Ik zou neit zo snel een paard in het buitenland kopen. dus als hij dat zou willen doen dan zou hij de paarden moeten kopen, naar nederland halen en dan maar kijken of er belangstelling is. Kan natuurlijk maar is toch een behoorlijk financieel risico.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 07:19

ben er wel eens met friesiszwart.vooral op dat moment dat onze markt zo goed als plat ligt denk ik zou ie moelijk iemand kunnen vinden die wil investeren, of gaat het daar niet om? want zo begrijp ik het.bovendien, ik heb zelf een tinker uit engeland en dat paardje heeft zo veel traumas gehad mbt transport ect dat ik zelf niet zo snel weer zou kiezen voor een tinker uit engeland, maar dan gewoon een nederlands fokproduct. mschn op MP adverteren een optie? weet niet, gewoon een suggestie.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 08:55