M'n vader wil over een tijdje graag een boerderijtje kopen, weilandje erbij waar onze Haflinger dan lekker kan staan.
Maar om een pony nou alleen te laten staan is ook zo zielig, dus eerst zaten we een beetje te denken aan schaapjes, ezeltjes of iets in die richting. Maar sinds een jaartje is m'n vader gaan lessen bij een Stoere Mannen Les op de manege, dus wilde hij eigenlijk zelf wel een superrustig paardje waar hij zo nu en dan een rondje op kan hobbelen zeg maar - rijden kan je het niet noemen.
Nou groeit het geld - Helaas- niet aan een boom in de tuin, dus een kampioen kan het niet worden

Het moet dus een superrustig paardje zijn.
Ik zie hem nog niet starten met wedstrijden ofzo

Verkeersmak
En aardig groot! M'n vader zit al rond de 1.85/1.90, dus een flink paard moeten we wel hebben!
Ohja, 24/7 buitenstaan, maar dat kunnen veel paarden wel hebben als ze eraan gewend zijn.
Zelf dacht ik aan een Tinker, en van iemand anders kreeg ik nog een tip van een Gelders/Gronings paard of een flinke KWPN'er.
Iemand nog andere suggesties, of waardoor jullie zeggen dat een Tinker/Gelders paard/Groningspaard/KWPN'er geen goed idee is?
Dankjulliewel!
Marloes
maar er zitten ook hele brave tussen