Belgisch trekpaard eigenaars gezocht

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

simpie94

Belgisch trekpaard eigenaars gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-09 16:48

Aangezien ik heel weinig hoor van het Belgische trekpaard hier op het forum, ben ik benieuwd hoeveel mensen er hier een BT hebben of verzorgen. Zelf heb ik 2 trekpaarden, binnen enkele weken 3, doordat er een veulentje op komst is! *D
Ook hoor ik graag wat jullie er allemaal mee doen, dressuur, ringsteken, buitenritten etc.
Zelf rijd ik sinds een jaar op de oudere merrie van ons, veel eerder lukte niet omdat we er mee fokken en vorig jaar de merrie even 'veulenloos' was :P

Even voorstellen aan onze 'knollen' 8-)

Naam: Eva van den Schuitenberg
Geslacht: Merrie
Stokmaat: 1.63
Leeftijd: 10
Vader: Udo van den Houweberg
Moeder: Kelly van de Knupsehoeve (volgens mij :o )
Nakomelingen: Sjoerd de Woude, Femke de Woude en Emy de Woude
Afbeelding

Naam: Emy de Woude
Geslacht: Merrie
Stokmaat: 1.55? groeit nog door
Leeftijd: 2
Vader: Star van 't Broek
Moeder: Eva van den Schuitenberg
Nakomelingen: geen een
Afbeelding
Jammer geen recentere foto omdat ze in Brabant staat in een kudde en dat van ons huis vandaan dik een uur rijden is.
Ben er vorige week wel weer geweest maar camera vergeten |(

Nou, ik ben erg benieud naar jullie knolletjes :D

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 17:31

simpie94 schreef:
Aangezien ik heel weinig hoor van het Belgische trekpaard hier op het forum, ben ik benieuwd hoeveel mensen er hier een BT hebben of verzorgen.

Ze zijn er wel, je moet alleen goed zoeken :D Ik heb een NL trekpaard, hij staat in mijn profieletje. Er is ook een heel gezellig trekpaardentopic, nog even doorposten, dan kan je er ook bij!
[HK] Hét trekpaarden topic!
Wees welkom!

Mocca

Re: Belgisch trekpaard eigenaars gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-09 20:20

Dit soort topics zijn niet toegestaan op RPA, ze horen thuis in de HK. Aangezien daar al een topic is, hier een slotje. In het andere topic kun je verder kletsen! :)