Leuke hengst voor een ritmeister x pacha.d-r?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bellissima_

Leuke hengst voor een ritmeister x pacha.d-r?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 21:02

Hallo,
ik heb een zwarte merrie. In de zomer wordt ze bruin op de flanken en ze heeft een kopersnoet, dus is niet helemaal bruin. Maar wij zouden er graag een echt pikzwart paard uit fokken, dit zal wel niet lukken, maar iig wel zwart erin is goed genoeg. Mijn merrie is geen ster of niks, ze heeft L2 gelopen met een andere ruiter. Ze is 14 jaar, en ik ga dit jaar beginnen met mijn wedstrijdjes in de B. Weet er iemand een leuke zwarte hengst, niet al te duur..
prijsklasse is ongeveer 1000,-.

mvg, Margot
Laatst bijgewerkt door Bellissima_ op 06-03-09 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Naranga

Re: Leuke hengst voor een reitmeister x pacha.d-r?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 21:07

Erm... kunje niet beter op kwaliteiten verbeteren dan lekker vermeerderen omdat je persee een zwart paard wil??

Bellissima_

Re: Leuke hengst voor een reitmeister x pacha.d-r?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-09 21:21

Nou, dit klinkt heel stom maar we hebben mensen laten komen om te kijken in welk opzicht we het nafok moeten verbeteren, maar ze konden gewoon niks vinden.. Er was níks wat echt helemaal slecht was en wat echt nodig verbeterd moest worden.. Gewoon van alles een beetje is goed genoeg ;)

Naranga

Re: Leuke hengst voor een ritmeister x pacha.d-r?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 23:59

Ik neem aan dat je geen grand-prix paard hebt staan en zelfs die zijn niet perfect. Als je al niks wil verbeteren wil je goede punten bevestigen en versterken en zeker niet minder maken door een verkeerde hengst te kiezen omdat ie zo mooi zwart is. Als je echt 100% zwart wil kom je al snel bij de friezen uit, dat is denk ik ook niet wat je zoekt...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 22:49