Maar het is altijd zo'n gaaf gezicht, tientallen Connemara's op kleur "gesorteerd" in een optocht. Supergave afsluiting van de dag altijd.
Mooie foto's SM
En ideale trailertraining dus gehad hahahaha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hopelijk houden we dit vol.

hij is 6 jaar. Ik heb hem al z'n hele leven dus
hij is echt super lief. Maar wel super ondeugend. Hij bokt wel vaak het is echt geen beginnerspony hij is ook heel sterk en voorwaarts. Soms dan luistert hij nergens naar en negeert ie alle hulpen tijdens het rijden
maar hij is wel super lief en een echte knuffelbeer. En ik hou heel veel van hem
Het is wel een echte Springpony hij is zelf 1,49 en hij springt met gemak 1,25
Dit is hem mijn liefste pony
Punz schreef:Dus SM: als je een buffel in kwadraat wil zien: kom vooral naar Punzie kijken

Stressssss
Verder vond ze het heel prima.
Bang om vetjes te krijgen.curly2day schreef:SK dat ze kieskeurig is wist ik al wel een beetje, maar slobbertjes zijn dus ook geen opties .... dan wacht ze vast op de grasjes!
Als ik nu vrij kan krijgen en we komen naar het ONCK gaan jij en Murielle (sorry Muur) dan een pass de deux rijden![]()
Jij hebt grootse plannen!
Hihi!
Ik ben benieuwd hoe ze dat vindt! Muurp schreef:Jij hebt grootse plannen!
Regel maar vrij...Hihi!
SM, het gaat in ieder geval wel een hilarische pas de deux worden als we samen de bak in gaan...

het werkt echt 'diep' in het lijf door, goede resultaten van gezien.
zo ontzettend kippenvel momentje als je met die enorme groep connie's over het hoofdterrein banjert!!
Voor veel moeders een momentje om het net niet helemaal droog te houden
Ook de pas de deux is altijd ontzettend leuk, Eline en ik hadden hier altijd zo ontzettend veel lol mee. Samen oefenen konden we eigenlijk nooit, het niveau verschil tussen ons twee was ontzettend groot en tijdens de proef was het vaak al roepend naar elkaar de proef rijden, omdat we hem eigenlijk niet meer wisten
maar onwijs leuk om te doen!
), erg benieuwd wat hier uit gaat komen. Stiekem ook wel een beetje zenuwachtig voor.
Gaaf naar de binnenbak! Wil ik eigenlijk ook nog ff doen voor de 3de maar vrees dat ik het niet red. Dus dan zien we gewoon maar wat er gebeurt.
Hij begint beetje te sputteren soms (aan de hand merkte ik dat ook al, pubertje) maar ik word er niet bang van en Eline vond het helemaal entertaining
En niet meer miepen over gestuiter in het zadel. Valt echt heel erg mee.

(thanks c2d dat je me nog een keer aan het denken hebt gezet.
degene die voorop rijd, rijd de ring binnen en een soort van slangevolte en de rest volgt in tweetallen. Na een rondje door de ring stelt iedereen zich op in het midden, naast elkaar zodat er een enorme rij aan connies ontstaat: hier begint de prijsuitreiking
. Als je prijs hebt wordt je naar voren geroepen, neem je je prijs in ontvangst en rijdt je een ererondje. Dat was het denk ik wel zo'n beetje
fijn dat het zo lekker gaat!!
heksje gaat met de tijd mee.