Jaaaa het onck.
Vanavond maar eens invullen. Nu eerst eten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nu nog hopen dat hij past. Stiekem heb ik ook weer een dekje gekocht.ik kon hem natuurlijk niet laten liggen.
En als het effies kan wil ik dit jaar ook de parade meerijden.
Ze eet heel veel niet en eet niet heel veel.
Denk dat ik van de week wel weer een zak luzerne ga halen en dit met de voerbeurten mee laat voeren.
mooi!
Echt een meisjemeisje. Nog steeds ironisch dat jij er 1 met een eetprobleem hebt
* zag dat je in de BB in de ring mag inspringen?
Bar schreef:Als je voor het ONCK een startpas met Kiet hebt kun je voor winstpunten starten. Maar dan moet je denk ik B starten omdat ze nog niet geklasseerd is.
Na je opgave nog wisselen van klasse kan wel zolang de startlijst nog niet gemaakt is. Als de startlijst klaar is dan is wisselen lastiger tenzij de klasse waarin je wilt wijzigen in de dezelfde ring is gepland als de klasse waarin je had opgegeven.
Bijv. Wisselen van L1 naar L2 is vaak geen probleem omdat dat bij dezelfde jury in dezelfde ring wordt gereden maar van B naar L1 is lastiger omdat dat verschillende ringen zijn. Dat is dan qua planning een stuk ingewikkelder als de startlijst al klaar is.
Moet vast goedkomen. We hebben nog efkes.
Begrijp ik nu goed dat juf I dit aan het doen is?