Snap ik SM Toen het huppeltje gister wat hoger gezet werd (van 20cm naar 40cm ) trok ik ook wit weg En toen hoorde ik van haar plannen met mij.. "Ja ik organiseer het oefenparcours bij de Spreng, gaan we daar ook leuk een rondje springen" S.hit, een fanatieke juf... Maargoed, Lloyd die zet je voor de hindernis en die gaat wel, dat scheelt al een stuk
Vanuit het zuiden is het ook even stil geweest inderdaad . Straks eerst teamdag en dan een slaapdienst, dus dan heb ik even tijd om bij te lezen en te reageren. Slapen kan ik toch nooit haha
De meeste collega's slapen als een roos met een slaapdienst, maar ik doe geen oog dicht en ben blij als het 6 uur is en ik onder de douche kan springen en de koffie kan gaan zetten
Leuke plannen komen hier allemaal voorbij, zowel dressuur als springen haha dat motiveert!!
Hier net Melody gelongeerd, heerlijk in de zon!! Super braaf. En nu hopen dat het goed gaat. Meteen zijn benen afgspoten na die tijd en vandaag goed in de gaten houden of het niet weer dik wordt. Daarna met ons paard de bak gesleept, ook al in de zon, daar hou ik van. En wat ben ik dan weer blij met ons brave stel! De kleine man gaf zichzelf ondertussen wat beweging hoe heerlijk is dat. Nu nog even met de honden een blokje om, ook al in de zon....laat de zomer maar komen.
Elysa, hoe gaat het? Het is stil vanuit het Oosten Fading&co (dat is dus incl Melanie en Hilde ), ook vanuit het Zuiden stilte
Ik houd jullie niet bij lol! Wil wel bijlezen als ik reageer
Punz
Geplaatst: 17-03-16 21:34
Ohhh Magisto aan het ontdekken....
Kwaliteit van de foto's is hier en daar bagger, en de uitsnede van foto's zou ik op momenten anders doen... maar joh... dit probeersel is wel een persoonlijk feel good filmpje geworden:
FelineNanet...: ik dus serieus naar de "like"-knop aan het zoeken hier
SkyMarian
Geplaatst: 17-03-16 23:12
Heerlijk filmpje ria.
Super dat melody een dun pootje heeft.
Heksje had denk ik last van st patricksday. Het is en blijft af en toe een verschrikkelijke tr*t. Gelukkig had ze ook 1 lange zijde een topmomentje. Om vervolgens voor de denkbeeldige wolven aan de kletter te gaan en het gezeur om de bak zandkorreltje voor zandkorreltje te wantrouwen kon weer overnieuw beginnen.
Tijd om naar bed te gaan zeg maar.
esje007
Geplaatst: 17-03-16 23:30
Leuk filmpje Punz. En ik ben stiekem wel beetje jaloers op jullie vooruitgang. Maar ben zelf ook minder serieus bezig (mede door tijdgebrek) dan jullie. Doelstelling is ook anders: ooit ooit een fatsoenlijk L2 proefje... ( en die 50 heb ik net gehad ) Morgen ga ik Rebel op trailer zetten om naar dressuur les te gaan. Vind het spannend: alleen.met de trailer en naar echte les; terwijl we zo verschrikkelijk aan het prutsen zijn.
Punz
Geplaatst: 17-03-16 23:44
Nou... de vooruitgang is ook heel erg aan EK te danken hoor! Zij rijdt de pony's voor me uit, en dat maakt het allemaal wel een heel stuk makkelijker. Ik hoef nu echt alleen maar op mijzelf te letten, alle tijd en ruimte om me exclusief te richten op het afleren van een aantal echt storende gewoontes, en gewoon fatsoenlijk te gaan zitten en rijden. En het is nu zo dat wanneer ik het goed doe, Jou het goed doet, simpelweg omdat hij het werk zonder allerlei ruis(door mijn oa niet stil zitten), van EK heeft kunnen leren. Dat werkt gewoon echt super, en ben heel erg dankbaar dat dit zo kan. Mijn leren is gewoon echt in een stroomversnelling gekomen zo, zeker nu EK niet alleen mijn pony's rijd, maar mij ook les geeft. Dat is echt een gouden greep geweest.
En Esje: niet stressen hoor voor die les. Ik bedoel: jij ben de betalende klant... het is de instructeur die zijn of haar best moet doen om jou behoorlijk les te geven.. dusssss jij mag prutsen hij/zij moet er wat van maken.
En: alleen met de trailer op pad gaat went echt. Regelmatig doen, dan weet je op een bepaald moment gewoon niet beter. ( Ik moest er zelfs aan wennen NIET alleen op pad te gaan de afgelopen winter...)
Enne Heb kennelijk Melody post gemist? Fijn dat het beentje dun is gebleven..
En verder nog.... voor iedereen hier: (omdat we uiteindelijk allemaal iets hebben met een Ier): Happy StPatricksDay!
Ik wist het ook niet, dus vanmorgen ook meteen even opgezocht
Marrit13
Geplaatst: 18-03-16 17:11
Naaah, wisten jullie dat niet: hebben jullie de Connemara Cursus niet gedaan? Ik heb van mijn man een Pandora bedeltje van een klavertje 4 gekregen, die vertegenwoordigt Lloyd