Gevonden, dit was vorig jaar Maart
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Punz schreef:Ik zie dat ik ook foto's van Feline gemist heb. De strandfoto vind ik héérlijk!! Ik ken inderdaad iemand die met de flexchair werkt, maar heb misschien nog wel een ander idee.
Hoe zouden jullie het vinden om met mensen uit dit topic een trainingsweekend te hebben bij Ineke Jansen ( Dressuurtraining Borculo?). Het zou dan mogelijk zijn om een weekend te organiseren met les, proefgerichte training, eventueel massage voor je paard/pony ( of jezelf!) en dan zouden we ook kunnen kijken of het mogelijk is om in dit weekend dan een flexchairsessie voor iedereen te regelen.
Als ik het goed heb dan heeft Ineke vanaf ci begin zomer plek voor ci vijf logerende paarden en mensen...

)
en oma
).
anders was ik zeker van de partij..!

Ik merk wel dat de voorjaar in de lucht zit zeg.. Niet eens aan het paard maar gewoon aan mezelf, gisteren een rondje dijk gelopen met het paard en vandaag een middag bezig geweest bij de paarden. Jane en Rosie aan de dubbele lijnen gezet, en daarna foto's wezen maken
Van mij mag het nog een paar weken mooi weer blijven, dan kunnen die paarden ook weer het land op

Heb het mezelf zelfs nog makkelijk gemaakt met touwhalster maar hij viel haar eigenlijk iets te groot 
?