Ik wil je feliciteren met de verkoop en vooral succes wensen in de komende tijd.
En sluit mij bij punz aan. Foto's van bosco in china zijn welkom
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Ria/Bar jullie weten het vast!)

)Saaams schreef:SM welk merk is het bruine hoofdstel dat jij hebt?
Ik vind de premiera athena erg tof, maar die van jou ook!

dan krijg je rosie de headbanger
evt ook nog een bruine leren veelzijdigheid singel liggen
had ik best een paar mooie bruine leren laarzen van kunnen kopen
Punz schreef:Nope.... vader.
Het is een best bekende Connemara hengst. Deens gefokt, en als je naar Clifden gaat ( de jaarlijkse show in Augustus) dan kom je daar ook nogal wat nakomelingen van hem tegen.
Het is ook nogal een knapperd:
[ Afbeelding ]
is onvindbaar op internet. schirocco24 schreef:felinenanet dankj... Ben ook heel erg trots, hopelijk blijft het zo voorderen..![]()
Hoofdstellen, hooefdstellen... Ik zit met een Rambo micklem, hoef er ook geen andere meer in te hangen want daar is mevrouw het echt niet mee eens dan.dan krijg je rosie de headbanger
![]()
Heb nog een polo after riding in het bruin hangen.. Ik doe er toch niks mee dus mocht iemand interesse hebben.evt ook nog een bruine leren veelzijdigheid singel liggen
![]()
Besef me nu eigenlijk hoe duur dat kreng alleen al is geweest aan onnodige hoofdstellen en singelshad ik best een paar mooie bruine leren laarzen van kunnen kopen
) en dan zouden we ook kunnen kijken of het mogelijk is om in dit weekend dan een flexchairsessie voor iedereen te regelen.