Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pablopicasso schreef:HOI de eerst 2 zijn goed.
Zoetjuh ja moeilijk hoor ik denk kwpn arabier.
kwadraatje schreef:Ik denk dat Robbedoes een New Forest is, ik weet het niet zeker, is maar een gokje
Wie weet wat dit voor een ras is? Hij is ongeveer 1.75 groot.
mieamore schreef:bonitobol ik denk paint/pinto * holsteiner
goldy new forest * welsch of nrps
santos iets van arabisch aan haar hoofd te zien wat nek en bouw denk ik eerder iets van een koudbloud is vrij breed al je het met haar hoofdje vergelijkt kan ook aan de foto liggen.
mieamore schreef:bonitobol
Rasbeschrijving
Hoofd: een rechte profiellijn met grote neusgaten.
Ogen: expressief
Lichaam: de Holsteiner is een groot paard met een edel voorkomen. De hals is sterk en de schouders zijn zeer krachtig. De lange rug vertoont veel schoft en de hals is hoog aangezet. Het paard heeft een lang en gespierd kruis. De korte benen zijn goed geplaatst en hebben stevige gewrichten. De voeten zijn groot en rond.
Beweging: een lange stap, een ruime, krachtige draf, een veerkrachtige galop en een uitstekend springvermogen.
Gebruiksmogelijkheden: Oorspronkelijk was de Holsteiner een koetspaard, maar door de voortdurende rasveredeling is het tegenwoordig vooral een rijpaard met grote sportieve kwaliteiten en veel springtalent.
Kleur: varieert in kleur van licht- tot zwart-bruin, maar vos en schimmel komen ook voor.
Stokmaat: tussen 1,65 en 1,75 m.
beschrijving van een holsteiner
dit zie ik wel in jou paard vandaar
Citaat:Oke dan doe ik ook mee,
Welk ras denkje dat deze merrie is?
rararara